آموزش اندروید آموزش کامپیوتر و موبایل

8 راه برای رفع مشکل متوقف شدن یا کار نکردن اینستاگرام

8 راه برای رفع مشکل متوقف شدن یا کار نکردن اینستاگرام

اینستاگرام که اکنون متعلق به فیس بوک است یکی شبکه های اجتماعی پرطرفردار در بین جوانان و نوجوانان است، این اپلیکیشن در در اغلب اوقات به خوبی کار میکند. اما بسیاری اوقات ، مشکل غیرمنتظره ای را برای کاربران ایجاد می کند و خطایی را نشان میدهد. برخی از کاربران شکایت کرده اند که اینستاگرام برای آنها کار نمی کند. در حالی که برخی میگویند پست ها برای آنها بارگزاری نمیشود یا اپلیکیشن اصطلاحا کرش میکند و به طور غیر منتظره اپلیکیشن بسته میشود.


در آموزش رفع خطای متاسفانه اینستاگرام متوقف شده است به چند روش برای حل این مشکلات پرداختیم ، در صورتی که هنوز مشکل پا برجاست ، این روش ها را هم میتوانید امتحان کنید.

1. بروزرسانی سیستم عامل
خوب ، اندروید دقیقاً برای دریافت به روزرسانی سیستم عامل به موقع محبوب نیست. به جز هنگامی که شما از یک سیستم عامل شخصی مانند OxygenOS یا شاید MIUI استفاده می کنید که به روز رسانی ها در اسرع وقت امکان پذیر است.


"تنظیمات / Settings" را باز کرده و روی "درباره گوشی / About phone" کلیک کرده و روی "به روزرسانی سیستم / System update" ضربه بزنید. می توانید به روزرسانی های سیستم عامل Android را از اینجا بررسی کنید. همیشه قبل از بروزرسانی دستگاه خود را به منبع تغذیه وصل کنید.


2. نصب مجدد اینستاگرام
اکثر برنامه ها مرتباً اشکالات را رفع می کنند و اینستاگرام هیچ تفاوتی ندارد. Play Store را باز کنید و برای انتخاب "برنامه ها و بازی های من / My apps & games" ، روی منو کلیک کنید.

بررسی کنید که آیا بروزرسانی برای اینستاگرام وجود دارد یا نه، به خصوص اگر جزئی از برنامه تست بتا اینستاگرام هستید. اگر نسخه جدیدی وجود دارد ، به روزرسانی را اعمال کنید ، اینستاگرام را باز کنید و بررسی کنید که آیا این برنامه هنوز خراب است یا مشکل حل شده است.اگر به روزرسانی برنامه کار نمی کند ، باید مجدداً آن را نصب کنید.


3. نسخه وب را امتحان کنید
مرورگر مورد علاقه خود مانند فایرفاکس یا گوگل کروم را روی رایانه یا تلفن هوشمند باز کنید و بررسی کنید که آیا اینستاگرام خوب کار میکند یا نه. اگر خوب کار کرد ، می توانید از آنجا به طور موقت استفاده کنید. می دانید ، این میتواند به عنوان راه حل موقتی مورد نظر قرار بگیرد. اگر هنوز مشکل دارید ممکن است مشکل از شما نباشد و از سرورهای اینستاگرام باشد. برای ورود به نسخه وب اینستاگرام اینجا کلیک کنید.


4. سرورهای اینستاگرام به صورت موقت کار نمیکنند
اینستاگرام چندین بار به صورت موقتی از دسترس تمام کاربران خارج شد و این به دلیل مشکل در سرورهایش بود ، ابزاری که با آن میتوانید سرورهای اینستاگرام را پایش کنید سایت Down Detector میباشد.
5- آنتی ویروس
تمامی مراحل به برنامه آنتی ویروس ای که استفاده می کنید هم بستگی دارد ، فرضیه اصلی در اینجا است. ابتدا آنتی ویروس را غیرفعال کنید تا بررسی کنید آیا خطای اینستاگرام را برطرف می کند یا خیر. اگر بله ، برخی از تنظیمات موجود در آنتی ویروس شما در حال مسدود کردن یا خراب کاری است. اگر اتفاقی نیفتاد ، به مرحله بعد بروید. شاید اینستاگرام در لیست سفید ، مسدود یا مجوزهای لازم را نگرفته است. از طریق برنامه آنتی ویروس همه چیز را چک کنید تا اطمینان حاصل کنید مشکل از آنجا نیست!


6. حافظه پنهان و داده ها را حذف کنید

داده های قدیمی و پرونده های حافظه نهان می توانند نحوه عملکرد و رفتار یک برنامه را خراب کنند. حذف این پرونده ها هیچ تاثیری بر عملکرد گوشی شما نخواهد داشت.اما شما مجبورید دوباره باید وارد اینستاگرام شوید. تنظیمات را باز کنید و روی مدیریت برنامه ها ضربه بزنید و Instagram را جستجو کنید و باز کنید.

روی "پاک کردن داده ها / Clear data" در پایین ضربه بزنید و "پاک کردن همه داده ها / Clear all data" را هر دو را انتخاب کنید.


7. دسترسی ها یا مجوزهای برنامه
به جایی بروید که حافظه نهان را حذف کردید ، و مجوزهای برنامه را خواهید دید. یک بار بر روی آن ضربه بزنید تا مطمئن شوید که به خدماتی که می خواهید با برنامه Instagram استفاده کنید مجوزهای لازم داده شده است.

اگر به عقب برگردید ، به سایر مجوزها نیز توجه خواهید کرد. دوباره مطمئن شوید که مجوزهای لازم فعال شده است.


8- اتصال ناپایدار اینترنت

اتصال اینترنت خود را بررسی کردید؟ شاید بسته اینترنت شما به اتمام رسیده است؟ برای بررسی و تأیید اینکه آیا اینستاگرام در حال بارگیری داده ها میباشد یا نه ، به یک شبکه Wi-Fi وصل شوید. همچنین ممکن است مسئله شبکه سرویس دهنده شما باشد. از یک دوست دیگر در یک شبکه متفاوت سؤال کنید و ببینید آیا او می تواند به اینستاگرام دسترسی پیدا کند یا خیر.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل