تکنولوژی

پروژه آرا به کنفرانس موبایل ۲۰۱۵ در بارسلونا می آید

پروژه آرا به کنفرانس موبایل ۲۰۱۵ در بارسلونا می آید

بر طبق آخرین پیشبینی ها درباره Project Ara، احتمال می رود تلفن ماژولار و برخی قطعات این پروژه جذاب، ماه آینده در کنفرانس موبایل بارسلونا به نمایش درآیند. انتظار می رود حداقل ۵۰ قطعه ماژولار نیز برای اصحاب رسانه به نمایش درآید. در حالیکه همگی آن ها از کارکرد مناسبی برخوردار نخواهند بود، امیدواریم یک نمونه کامل از این تلفن هوشمند را در کنفرانس ماه آینده، شاهد باشیم.

در پایان، یک تلفن محصول Project Ara، به کاربران امکان ارتقا دوربین، رم، GPU، صفحه نمایش و دیگر قطعات را با درآوردن قطعه فعلی و جایگزینی آن خواهد داد. روز چهارشنبه، توشیبا اعلام کرد که با همکاری کمپانی هندی Einfochips، به ساخت چیپ های مخصوص تلفن مورد بحث خواهد پرداخت.

مدیر عامل و مدیر بخش تکنولوژی های توشیبا، آقای Shardul Kazi، می گوید دو نسخه مختلف از این تلفن بی نظیر با نام های Spiral One و Spiral Two طراحی شده و نسل سوم آن نیز، به زودی رونمایی خواهد شد.

مدیر عامل توشیبا اضافه همچنین اعلام کرد که قیمت ماژول ها از ۵۰ تا ۵۰۰ دلار متغیر خواهد بود و سعی خواهد شد که قیمت ها، در نظر کاربران منطقی جلوه کند.

ظاهرا گوگل قصد دارد Project Ara را به مراتب والایی برساند و ما نیز مشتاقانه منتظر اعلام جزئیات جدید در کنفرانس موبایل بارسلونا و گزارش آن برای شما هستیم. نظر شما درباره این پروژه چیست؟

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل