بازی نقد و بررسی

بهترین بازی های اندروید | مقایسه و بررسی محبوبترین بازیهای دنیای اندروید

بهترین بازی های اندروید | مقایسه و بررسی محبوبترین بازیهای دنیای اندروید

سرگرمی در جیب شماست

بازیهای موبایلی سریعتر از هر فناوری دیگری پیشرفت کردهاند و به نظر میرسد بازیهای اندرویدی سال به سال بیشتر اوج میگیرند. ما هر روزه شاهد ظهور بازیهای جدیدی هستیم که قابلیتهای تلفنهای هوشمند را به چالش میکشند. عرصه بازیهای موبایلی طی سالهای اخیر بسیار گسترده شده و حتی با بازیهای کنسولی و کامپیوتری رقابت میکنند. گستردگی بیش از اندازه دنیای بازیهای موبایلی، باعث شده کاربران برای انتخاب بازی ماسب دچار دردسر شوند. به همین خاطر در این مطلب سعی کردیم به بررسی بهترین بازی های اندروید بپردازیم.


بازی در میان ما (Among Us)

بازی Among Us در سال 2020، دنیای بازیهای موبایلی را زیر و رو کرد و به یک سرگرمی پر طرفدار در دوران قرنطینه تبدیل شد. در این بازی، همچنان که شما و دوستان فضانوردتان برای تعمیر سفینه خود تلاش میکنید، خرابکاران سعی میکنند همه شما را بکشند. به هر وسیلهای که شده ادامه دهید و به هیچکس و هیچچیز اعتماد نکنید.

بازی میدان نبرد والور (Arena of Valor)

عرصه بازیهای مبارزهای چند نفره در دنیای کامپیوترهای شخصی، کاملا تحت سلطه Dota 2 و League of Legends است. اما در مورد بازیهای موبایلی، این عرصه کمی هموارتر است. بازی ارنا والور یا Arena of Valor محصول ابرشرکت چینی تنسنت، یکی از بهترین بازی های اندرویدی ژانر استراتژی است که شاید کمی عجیب و غریب به نظر برسد، اما بسیار لذتبخش است.

بازی کراسی رود (Crossy Road)

حتی اگر مدام این جوجه را از خیابان رد کنید، باز هم ادامه خواهید داد. فرمول فراگر بعنوان یک سیستم از پیش برنامهریزی شده و بیپایان، به طرز شگفتانگیزی خوب کار میکند. همچینی ووکسل رنگارنگ Crossy Road، ظاهری نمادین دارد و جوجههایش بسیار خندهدار و جذاب طراحی شدهاند.

بازی داونول (Downwell)

در Downwell، با استفاده از اسلحههای که به پاهای شما بسته شدهاند، مراحل تصادفی را پشت سر میگذارید. هدف این بازی این است که قبل از مرگ، به طرز جذابی بدوید. گلولهها نه تنها دشمنان شما را میکشند، بلکه در مواقع لزوم اجازه میدهند روی هوا بدوید. 

مراحل بازی یکپارچه و تک رنگ هستند، بجز مواردی که رنگ قرمز هم به زمینه بازی اضافه میشود. همچنین، بازی به صورت عمودی طراحی شده که حس سقوط به بازیکن القا میکند.

بازی فاینال فانتزی 7

قبل از اینکه بازی پرهزینه فاینال فانتزی (Final Fantasy) را روی پلی استیشن 4 بازی کنید، نسخه اصلی را تجربه کنید که فاینال فانتزی را از یک بازی رول پلی ژاپنی محبوب، به یک موسسه فرهنگی دوستداشتنی ارتقاء داد. 

فاینال فانتزی 7 یکی از بهترین بازی های اندرویدی است که در آن، کلاد و دوستانش شاید به اندازه همتایان کنسولی و کامپیوتری خود، ابعاد متفاوتی نداشته باشند، اما دلهایشان به همان اندازه بزرگ است. همچنین، کدهای تقلب جدید به شما اجازه میدهند بدون جنگیدن بازی را تجربه کنید.

بازی مشهور فورتنایت

مسلما یکی از دلایل محبوبیت Fortnite این است که در این بازی میتوانید بدون صرف هیچ هزینهای، در جنگهای سلطنتی شرکت کنید. امروزه خیلی از دانشآموزان حتی سر کلاس درس هم نمیتوانند از این بازی جذاب دل بکنند. حتی شرکتهای بزرگ تولید موبایل، از این بازی برای افزایش فروش پرچمداران خود استفاده میکنند. 

بازی هارثاستون (Hearthstone)

پس از تحول در ژانر استراتژی ریل-تایم با جنگ میان انسانها و اورکها، بلیزارد بازیهای MMO را مجبور کرد با دنیای وارکرافت به پایان برسند. پس از این، توسعهدهندهها یک بازی جمعآوری کارتهای دیجیتال عمیق، قابل دسترسی، و به شدت اعتیاد آور به نام Hearthstone خلق کردند. بنظر میرسد تنها کاری که این برند قادر به انجام آن نیست، ساختن یک فیلم خوب است.

بازی هیتمن گو (Hitman Go)

بازی هیتمن گو با استفاده از شخصیت قاتل محبوب بازیهای ویدئویی، تصویری شیک و انتزاعی از قتلهای معمولی و واقعی را ارائه میدهد. مراحل این بازی شبیه بازیهای تختهای طراحی شدهاند و باید مأمور 47 خود را در سطح بازی حرکت دهید و اهداف مورد نظر را نابود کنید. 

خوشبختانه طنز تلخ داستان همچنان حفظ شده است و نشان‌دهنده شخصیتی است که برای امرار معاش، آدم میکشد. هیتمن گو بدون شک یکی از بهترین بازی های اندروید است.

لیگ آف لجندز: وایلد ریفت

سالهاست که مدعیان عرصه گیمینگ سعی دارند بازیهای جتگی مالتیپلیر را به دنیای گوشیهای همراه اضافه کنند. اما League of Legends: Wild Rift بدون شک بزرگترین عنوان این ژانر است. 

استراتژیهای سنتی در نمونه اندرویدی این بازی نیز ارائه شدهاند. اعضای هر تیم برای تحت اختیار گرفتن نقشه، با تیم دشمن مبارزه میکنند. با اینحال، به لطف میدان نبرد کوچکتر و سازگار با صفحه موبایل و کنترلهای لمسی پیشرفته برای جابجایی و اجرای طلسمهای جادویی، نبردهای نسخه موبایلی حتی سریعتر و هولناکتر از قبل شدهاند.  

بازی ماینکرافت

بازی ماینکرفت یک بازی محبوب و پرفروش است که در مورد ساخت و طراحی انواع سازه‌ها در یک محیط جالب شبه اسباب‌بازی‌ها لوگو است و چندین حالت بازی از جمله حالت آزاد یا حالت بقا دارد. نسخه موبایلی بازی ماینکرفت کاملاً مشابه نسخه رایانهای و کنسولی آن نیست. با این حال، بازیها از آن زمان یکپارچه شده اند، و نسخههای جدید تا حد زیادی بر مبنای نسخه موبایلی طراحی میشوند. بنابراین، مطمئن باشید که وقتی در حال ساختن بلوکها و حذف کریپرها در تلفن خود هستید، لذت بازی را به طور کامل تجربه میکنید.

بازی مانیومنت ولی (Manument Valley)

بازی مانیومنت ولی به عنوان یک اثر هنری به پوستر بازیهای موبایلی تبدیل شده است. معماهای نوری زیبا و توهمزای این بازی، یک پیروزی در عرصه طراحی محسوب میشوند و قدرت پردازش بالای تلفنهای همراه، باعث شده این دستگاهها پلتفرم مناسبی برای اجرای یکی از بهترین بازی های اندروید باشند. مهم نیست نسخه اصلی را انتخاب کرده باشید یا دنباله آن را، مطمئن باشید که در انتخاب خود اشتباه نکرده‌اید.

قبل از انتخاب مقایسه کنید

سالهاست که بازیهای دیجیتالی جایگزین بازیهای سنتی شدهاند و حالا، بازیهای موبایلی به دلیل سهولت دسترسی و عدم نیاز به کنسولهای بزرگ و گران قیمت و تجهیزات جانبی و نیز امکان اجرای آنها در هر مکان و زمانی، گوی سبقت را از سایر انواع بازیهای دیجیتال ربودهاند. با اینحال یکی از معضلات پیش روی علاقه‌مندان به این عرصه، انتخاب بازی مناسب است. در مورد بازیهای اندرویدی، میتوان گفت موثرترین راه حل، مقایسه بازیهای مختلف و اتخاب بهترین گزینه است.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل