آموزش نرم افزار و اپلیکیشن آموزش کامپیوتر و موبایل

آموزش رفع مشکل we limit how often در اینستاگرام

آموزش رفع مشکل we limit how often در اینستاگرام

یک مشکل همه‌گیر در اینستاگرام

در اوایل ماه مرداد 1400 (حوالی 12م) تعداد زیادی از کاربران چه در ایران و چه در سراسر جهان درباره خطای جدید ایسنتاگرام (we limit how often) در سایت‌های مختلف اطلاع رسانی و اظهار نگرانی کردند. پس از پیگیری‌های متعدد توسط کاربران و ادمین‌های اینستاگرام مشخص شد که این مشکل جهانی بوده و به خاطر ضعف سرورهای اینستاگرام پدیدار می‌شود.

مشکل we limit how often در تمام فعالیت‌های اینستاگرام

در ساعاتی که این مشکل در اینستاگرام به وجود آمده بود فرقی نداشت که می‌خواهید برای چه کاری از اینستاگرام استفاده کنید؛ در هرصورت با این ارور برخورد می‌کردید. از انتشار استوری یا پست گرفته تا لایک و کامنت؛ همگی این فعالیت‌ها با مشکل we limit how often روبرو می‌شدند.

معادل فارسی مشکل we limit how often

همانطور که در تصویر صفحه قبل مشاهده کردید، جمله کامل این ارور "We limit how often you can do certain things on Instagram to protect our community. Tell us if you think we made a mistake" است. که معادل فارسی آن به صورت زیر است:

"ما برای محافظت از کاربران خود، تعداد دفعاتی که می‌توانید کارهای خاصی در اینستاگرام انجام بدهید را محدود می‌کنیم. اگر فکر می‌کنید که ما در اشتباه هستیم به ما بگویید".

با بررسی جمله این خطا در اینستاگرام اطلاعات زیادی دستگیر شما نمی‌شود. درواقع یک جمله کلی برای زمان شلوغی سرور در کدنویسی اینستاگرام نوشته شده که وقتی سرور دچار ضعف می‌شود به صورت انتخابی (random)، از فعالیت یک سری از کاربران جلوگیری شود تا سرور اینستاگرام و بقیه کاربران و مدیران بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.

چگونه در دام محدودیت اینستاگرام نیفتیم

در ابتدا باید بدانید که پس از ساخت اکانت اینستاگرام باید پروفایل خود را کامل کنید. یعنی نام و نام خانوادگی به همراه توضیحات کامل (شماره تماس، اکانت گوگل، عکس پروفایل و ...) را در بیوگرافی خود قرار دهید. مخصوصا اگر پیج شما با هدف کاری ساخته شده حتما باید تخصص خود را در پروفایل و در بیوگرافی (Bio) خود بنویسید.

همچنین نوشتن راه‌های ارتباطی خود، وبسایت کاری، آدرس تلگرام و شبکه‌های اجتماعی دیگری که دارید نیز به اعتبار اکانت شما می‌افزاید. همچنین بهتر است که در روزهای ابتدایی اکانت خود، فعالیت بیش از حد (فالو و لایک بیش از صد نفر) نداشته باشید و به طور طبیعی و با روند عادی این کارها را انجام دهید.

برای نیفتادن در دام محدودیت اینستاگرام و برنخوردن به مشکل we limit how often در اینستاگرام باید ابتدا با اسپمرها آشنا باشید.

اسپمرها

اسپمرها معمولا افراد یا برنامه‌هایی هستند که طراحی شدهاند تا در یک ساعت صدها کامنت زیر عکس‌ها بگذارند، صدها عکس را لایک یا صدها نفر را فالو کنند. معمولا کامنت‌هایی که اسپمرها زیر عکس می‌گذارند برای همه یکسان است، بدون تغییر و به صورت تکراری قرار داده می‌شوند.

برای جلوگیری از فعالیت اسپمر‌ها که روزبه‌روز درحال افزایش می‌باشند، به نظر میرسد اینستاگرام الگوریتم‌های جدیدی را نوشته است که سعی در شناسایی و حذف چنین افراد یا اکانت‌هایی از این شبکه‌ی اجتماعی را دارند. این الگوریتم‌ها فعالیت همه کاربران را رصد می‌کنند و آن‌هایی که فعالیت غیرطبیعی دارند را با محدودیت مواجه می‌کنند.

با وجود این‌که می‌دانیم مشکل we limit how often بیشتر به خاطر ضعف سرورها در ماه آگوست 2021 بوده است، بهتر است با راهکارهایی که باعث می‌شوند در دام محدودیت‌های اینستاگرام نیفتید آشنا شوید:

پیوسته و به‌طور مرتب پست (Post) بگذارید

یکی از دلایل محدودیت‌ها و مشکل we limit how often در اینستاگرام ، طبیعت شبکه‌های اجتماعی است. شما باید دائما (حداقل هر سه روز) پست بگذارید و فعال باشید. نمایش یک پروفایل (profile) فعال می‌تواند یکی از راه هایی باشد که شما را از بلاک شدن توسط اینستاگرام نجات دهد.

پروفایل خود را تکمیل کنید

کامل بودن پروفایل در اینساگرام بسیار مهم است. یک بیوگرافی (bio) مختصر از خود و تخصصتان بنویسید. همچنین یک عکس واقعی برای پروفایل خود قرار دهید. این کار واقعی بودن پروفایل شما را ثابت می‌کند. جدیدا گزینه‌ای به نام Google Authenticator به وجود آمده که درصورت فعالسازی آن، اکانت شما دارای رمز دوم پویا می‌شود و فقط با وجود سیستمی که این نرم‌افزار روی آن نصب است می‌توان وارد اکانت شد. این ویژگی جدید نیز به اعتبار اکانت شما کمک به‌سزایی می‌کند.

متعادل رفتار کنید

این مسئله اهمیت بسیار بالایی دارد، یکی از دلایل محدودیت‌ها و مشکل we limit how often در اینستاگرام همین مورد است. در فالو و آنفالو (follow/unfollow) کردن، جانب احتیاط و اعتدال را رعایت کنید. رفتار هایی که در اینستاگرام پرخاشگرانه باشند (مثلا تعداد زیادی فالو در یک روز و فالو نکردن در روز بعد)، از نظر دور نمی‌مانند و باعث محدود شدن می شوند. پس در فالو و آنفالو کردن افراد مراقب باشید.

همچنین برای لایک کردن در اینستاگرام یک حد مجاز تعریف شده است که حدودا 350 لایک در هر ساعت است. ولی اکیدا توصیه می‌شود که به این عدد نزدیک نشوید و سعی کنید لایک‌های خود را به پست‌هایی اختصاص دهید که واقعا ارزش لایک شدن دارند.

نکات پایانی در مورد مشکل we limit how often در اینستاگرام

با توجه به مطالبی که ذکر شد می‌توان گرفت که درصورت بروز این مشکل باید در ابتدا به تکمیل بودن و معتبر بودن پروفایل خود، سپس به فعالیت‌های اخیر خود توجه کنیم؛ که متعادل باشند و لایک یا فالوی بیش از حد در تاریخچه فعالیت‌های شما وارد نشده باشد. سپس درصورت نبود هیچ‌گونه مشکل در فعالیت و تکمیل بودن پروفایل شما، به احتمال زیاد مشکل از خود سرورهای اینستاگرام است و هیچ‌گونه جای نگرانی برای افرادی که به‌صورت استاندارد و درست از اینستاگرام استفاده می‌کنند، وجود ندارد.

خواندن این مطلب می‌تواند نگرانی شما در مورد مشکل we limit how often در اینستاگرام را به طور کامل برطرف کند. فراموش نکنید که داشتن پروفایلی معتبر با فعالیت روزانه مناسب و کافی، کاملا جلوی محدودیت اینستاگرام را می‌گیرد. این یعنی نه تنها محدود نمی‌شوید، بلکه با فعالیت درست، اینستاگرام صفحه شما را به افراد دیگر پیشنهاد خواهد کرد.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل