ترفند

چک کردن پروفایل | چه کسانی پروفایل اینستاگرام و واتساپ ما را چک می‌کنند

چک کردن پروفایل | چه کسانی پروفایل اینستاگرام و واتساپ ما را چک می‌کنند

چک کردن پروفایل در شبکه های اجتماعی

پروفایل یا نمایه بخشی در شبکه‌های اجتماعی مختلف است که افراد از طریق آن خود را به دیگران معرفی می‌کنند. به‌عبارت دیگر افرادی که شماره شما را دارند با چک کردن پروفایل، تصویر و اطلاعاتی که در آن قرار داده‌اید تا حدی با شما آشنا می‌شوند. البته پروفایل می‌تواند بیشتر از یک معرفی ساده باشد و به‌عنوان روشی برای تبلیغات کانال، سایت یا صفحه‌اجتماعی نیز استفاده شود که این مسئله به نوع استفاده از صفحات‌مجازی و روحیات صاحب پروفایل بستگی دارد. هر پروفایل حاوی نام صاحب آن، تصویری از او و بسته به شبکه مورد استفاده اطلاعاتی کوتاه در مورد او باشد.

 بررسی میزان چک کردن پروفایل

یکی از دغدغه‌های مهم افرادی که در شبکه‌های مختلف اجتماعی به‌خصوص واتساپ و اینستاگرام فعالیت می‌کنند میزان چک کردن پروفایل آن‌ها توسط دیگران است. این مسئله به‌خصوص برای افرادی که با استفاده از این شبکه‌ها به کسب وکار اینترنتی مشغول هستند اهمیت زیادی دارد. با بررسی افرادی که پروفایل شما را چک می‌کنند، مسائل مختلفی مانند میزان علاقه‌مندی به بازدید از پیج شما، عملکرد بازدیدکنندگان، انواع بازدیدکنندگان از نظر سن، جنسیت و... مشخص می‌شود و از طریق این اطلاعات می‌توان پیج را ارتقا داد. 

بررسی میزان بازدیدکنندگان پیج یا گروه

گاهی‌اوقات افراد زیادی از گروه یا صفحه شما در اینستاگرام و واتساپ دیدن می‌کنند اما به‌دلایل مختلف عضو آن نشده و تنها به بازدیدی ساده اکتفا می‌کنند. به‌خصوص زمانیکه تبلیغات کار خود را شروع کرده‌اید بررسی میزان چک کردن پروفایل برای ارزیابی عملکرد تبلیغات اهمیت زیادی دارد. از این طریق می‌توانید تشخیص دهید که چه میزان از افرادی که پروفایل شما را چک می‌کنند جذب صفحه شما شده و در آن باقی می‌مانند.

ارزیابی عملکرد و برنامه‌ریزی

می‌توان عملکرد فعالیت‌ها را هم با بررسی چک کردن پروفایل مشخص کرد و برای اقدامات بعدی برنامه‌ریزی‌های مناسبی انجام داد. مثلا برای انتخاب محل تبلیغ می‌توان میزان بازدیدکنندگان از پروفایل در طول تبلیغ را بررسی کرد و درصورتیکه این عدد قابل قبول بود تبلیغات بعدی را نیز به‌همان شیوه انجام داد.

گاهی‌اوقات بازدیدکنندگان زیادی پروفایل شما را بررسی می‌کنند اما لایک یا عضویت اتفاق نمی‌افتد که نشان از وجود مشکل در صفحه یا گروه شماست و بعد از فهمیدن این موضوع می‌توانید برای رفع آن اقدام کنید.

ساده‌ترین روش بررسی بازدیدکنندگان پروفایل اینستاگرام

همان‌طور که گفته شد دو نرم‌افزار اینستاگرام و واتساپ به‌دلیل دسترسی ساده و امکانات نسبتا خوب این‌روزها توسط بسیاری از افراد استفاده می‌شوند. هردوی این نرم‌افزارهای دارای بخشی به‌نام پروفایل هستند. پروفایل اینستاگرام کامل‌تر از واتساپ است و علاوه‌بر تصویر و نام می‌توان در آن توضیحاتی مانند آدرس سایت، معرفی شغل، معرفی شخصی و... را نیز انجام داد. 

ساخت اکانت تجاری

برای تشخیص میزان چک کردن پروفایل در روز و اینکه چند نفر پروفایل اینستاگرام را چک کرده‌اند، روش‌های مختلفی وجود دارد که یکی از ساده‌ترین آن‌ها تجاری‌سازی پیج است. اکانت‌های تجاری قابلیت‌های بیشتری نسبت به اکانت‌های عادی دارند که یکی از آن‌ها بررسی تعداد افرادی‌است که در طول روز پروفایل را چک می‌کنند. با ساخت اکانت تجاری، تعداد بازدیدهای پروفایل در هفته و میزان بازدید در هرروز مشخص می‌شود.

نرم ‌افزارهای بازدیدیاب اینستاگرام

هرچند اکانت تجاری روشی ساده برای فهمیدن میزان چک کردن پروفایل توسط دیگران است اما این روش مناسب افرادی‌است که دارای کسب وکار هستند و نیاز به اکانت تجاری دارند. گاهی‌اوقات افرادی که کسب وکار خاصی ندارند و فعالیتی عادی در شبکه‌های اجتماعی دارند نیز به فهمیدن این موضوع علاقه دارند. برای تشخیص این موضوع در اینستاگرام نرم‌افزارهایی وجود دارد که در اصطلاح بازدیدیاب نام دارند. 

نرم افزار Follower Insight for Instagram

فالوور اینسایت یکی از نرم‌افزارهای بازدیدیاب اینستاگرام است که با استفاده از آن می‌تواند افرادی که پروفایل شما را چک می‌کنند مشاهده کنید. کار با این نر‌م‌افزار بسیار ساده ایت و بعد از نصب به‌طور خودکار به‌ازای هر سه فعالیت بازدید، دنبال کردن یا مسدود کردن پیج، اعلانی را برای صاحب آن ارسال می‌کند.

نرم افزار Follower Analyzer for Instagram App 

فالوور آنالیزر از دیگر نرم‌افزارهای خوب بررسی این مسئله است که چه‌کسانی پروفایل شما را چک کرده‌اند. این نرم‌افزار علاوه‌بر مشخص کردن بازدیدکنندگان از پروفایل، افرادی که از پست‌ها بازدید می‌کنند را نیز مشخص‌ می‌کند. روش کار ساده این نرم‌افزار نیز تنها ساخت حساب و اتصال آن به اکانت اینستاگرام است. 

نرم‌افزار Followmeter

یکی دیگر از نرم‌افزارهایی که با نصب آن می‌توانید افرادی‌که پروفایل شما را چک کرده‌اند را مشاهده کنید، این نرم‌افزار است. با نصب این نرم‌افزار علاوه‌بر اینکه می‌توانید متوجه این موضوع شوید که چه‌کسی پروفایل اینستاگرام شما را چک کرده‌است، فالوورهای غیرفعال پیج خود را نیز پیدا خواهیدکرد. این فالوورها علی‌رغم دنبال‌کردن پیج شما، فعالیتی مانند لایک یا کامنت گذاشتن ندارند و باعث پایین آوردن اعتبار پیج شما می‌شوند. 

نرم ‌افزارهای تشخیص چک کردن پروفایل واتساپ

واتساپ یکی دیگر از شبکه‌های اجتماعی محبوب برای استفاده شخصی یا استفاده کسب و کارهاست که به‌دلیل دسترسی ساده طرفداران زیادی دارد. پروفایل واتساپ تنها شامل نام، عکس و یک جمله برای معرفی صاحب اکانت است که با باز کردن عکس، سایر اطلاعات مانند نام و جمله معرفی مشخص می‌شوند. برای بررسی میزان چک کردن پروفایل در واتساپ هم نرم‌افزارهایی وجود دارد. 

واتساپ GB

واتساپ جی بی یکی از نسخه‌های محبوب این نرم‌افزار است که قابلیت‌هایی پیشرفته‌تر از نسخه رسمی واتساپ دارد و یکی از آن‌ها نشان دادن آمار بازدیدکنندگان پروفایل است. برای مشاهده بازدیدکنندگان پروفایل در این نرم‌افزار باید قابلیت آن را در برنامه فعال کرد. بعد از فعال‌سازی قابلیت افرادی که پروفایل شما را چک می‌کنند با علامت آنلاین مشخص می‌شوند.

واتساپ VIEWE

واتساپ ویوو یک نرم‌افزار کاربردی برای بررسی آمار بازدیدکنندگان پروفایل است که کار با آن بسیار ساده است. بعد از نصب این نرم‌افزار و متصل کردن آن به اکانت واتساپ تنها باید اجازه دسترسی به مخاطبان واتساپ به نرم‌افزار داده شود و سپس لیستی از بازدیدکنندگان پروفایل توسط برنامه داده می‌شود. این لیست با هربار اجرای نرم‌افزار به‌روز می‌شود.

واتساپ TRACKER

واتساپ ترکر از نظر عملکرد شبیه نرم‌‌افزار قبلی است با این تفاوت که علاوه‌بر آمار چک کردن پروفایل، لوکیشن و موقعیت فردی که پروفایل را چک کرده‌است را هم مشخص می‌کند. با نصب این نرم‌افزار علاوه‌بر اینکه می‌توانید چک کننده‌های پروفایل خود را مشخص کنید، این امکان را نیز خواهید داشت که به افراد نزدیک خود، بدون داشتن شماره و... پیام دهید. این نرم‌افزار نیز وابسته است و بدون داشتن نسخه اصلی واتساپ روی گوشی قابل‌استفاده نیست.

دانلود اپلیکیشن tracker برای اندروید

نرم‌افزار ‌Who viewed me

این نرم‌افزار هم برای فهمیدن اینکه چه‌کسی پروفایل شما را چک کرده‌است مناسب است اما برخلاف نرم‌افزارهای قبلی که تنها به واتساپ اصلی وابسته بودند، به نرم‌افزاری به‌نام 1mobile نیز وابسته می‌باشد. بعد از اسکن کلیه مخاطبان، امکان مشاهده بازدیدکنندگان پروفایل خود در 24 ساعت گذشته را خواهیدداشت.

دانلود اپلیکیشن who viewed me برای اندروید

آمار پروفایل خود را دربیاورید!

باتوجه بهاینکه، هدف از ایجاد پروفایل معرفی اولیه به افرادیاست که برای اولینبار از یک اکانت بازدید میکنند، بیشتر افراد تمایل دارند که میزان چک شدن پروفایل خود توسط دیگران را بررسی کنند. برای اینکار در شبکههای اجتماعی مختلف، نرمافزارهای رایگان زیادی وجود دارد که باتوجه به نیاز و توانایی کار با نرمافزار میتوان یکی از آنها را انتخاب کرد و در این مطلب هم تعدادی از بهترین آن‌ها را به شما معرفی کردیم.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل