ترفند آموزش کامپیوتر و موبایل

حذف فالوور فیک در اینستاگرام | آموزش حذف به ساده‌ترین روش

حذف فالوور فیک در اینستاگرام | آموزش حذف به ساده‌ترین روش

فالوور فیک مثل سم است و حذف فالوور فیک واجب است!

در شیوه‌های پیشین بازاریابی در اینستاگرام، از روبات‌ها به عنوان یک روش استاندارد برای افزایش سریع فالوورها استفاده می‌کردند. این ابزار شیوه‌ای ارزان و مؤثر بود که به بهتر شدن روند بازاریابی کسب و کار کمک می‌کرد. اما با گذشت زمان معیارهایی مثل افزایش نرخ تعامل (ER) اهمیت پیدا کرد که تعیین می‌کنند آیا مخاطبان اینستاگرام شما محتوای شما را می‌بینند یا خیر. به همین جهت متخصصان این حوزه توصیه می‌کنند که افراد نسبت به حذف فالوور فیک در اینستاگرام اقدام کنند.

مقررات اینستاگرام در مقایسه با سال‌های گذشته دچار تغییر شده‌اند. با این حال، بسیاری از حساب‌های اینستاگرام همچنان فالوورهای فیک خود را حفظ کرده و جذب می‌کنند. برخی از فالوورهای فیک عبارتند از ربات‌ها، اسپمرها و حساب‌های مرده. 

این روزها ربات‌های اینستاگرام به دسترسی اکانت‌های شما آسیب می‌رسانند. درصد مخاطبان مرده پیج شما یکی از علت‌های پایین بودن ER در صفحه شما به شمار می‌رود. علاوه‌بر‌این، شما در معرض خطر مشهوری به نام شادو بن شدن توسط اینستاگرام قرار خواهید گرفت.

فالوور فیک در اینستاگرام چیست؟

اگر شما یکی از افرادی هستید که می‌خواهید در زمینه‌ی حذف فالوور فیک در اینستاگرام اطلاعاتی را کسب کنید بهتر است ابتدا با واژه فالوور فیک آشنا شوید. در اینستاگرام، فالوورهای فیک، کاربران جعلی یا غیر فعالی وجود دارند که به هیچ یک از محتواهای شما واکنش نشان نمی دهند. این فالوور‌ها به دودسته تقسیم می‌شوند.

  • فالوورهای فیک: حساب هایی که توسط برنامه‌ای به نام ربات ایجاد شده‌اند. ربات نرم‌افزاری است که به‌طور خودکار مراحل ثبت‌نام اینستاگرام را طی می‌کند تا پیام‌های اسپم و نظرات مختلف را برای سایر کاربران ارسال کند. بیشتر اکانت‌های جعلی به راحتی قابل تشخیص هستند. آن‌ها معمولا نام‌هایی دارند که بی‌معنی هستند. وقتی به پروفایل این حساب‌ها نگاه می‌کنید، متوجه می‌شوید که تعداد فالوورهای آن‌ها بسیار کم است اما معمولا تعداد زیادی حساب را دنبال می‌کنند.
  • فالوورهای روح: حساب‌های ربات تنها مواردی نیستند که باید در حین حذف فالوور فیک در اینستاگرام مراقب آن‌ها باشید. گاهی اوقات، در تلاش برای جذب فالوور بیشتر، صاحبان اکانت رمز عبورشان را به اسپمرها تحویل می‌‌دهند. تشخیص این حساب‌های هک شده می‌تواند دشوار باشد اما اگر تغییر ناگهانی از تصاویر عادی به پست‌های تبلیغاتی مشاهده شد، نشانه این است که حساب هک شده است.

 

آیا می‌توان به برنامه‌های حذف فالوور فیک در اینستاگرام اعتماد کرد

این روزها حذف فالوور فیک در اینستاگرام به یکی از دغدغه‌های مهم پیج‌های اینستاگرامی تبدیل شده‌است. اگر می‌خواهید پیج خود را تا حد امکان برای همکاری‌های احتمالی جذاب کنید، پاکسازی فالوورهایتان و حذف فالوور فیک در اینستاگرام یک کار ضروری است.

شما می‌توانید به منظور حذف فالوور فیک در اینستاگرام از برنامه‌های ویژه بهره ببرید. برنامه‌های مختلفی وجود دارند که قول می‌دهند به شما کمک کنند تا بتوانید فالوورهای جعلی اینستاگرام را حذف کنید. وقتی از برنامه‌های شخص ثالث در کنار اینستاگرام استفاده می‌کنید، باید از قوانینی که دارند هم آگاه باشید، زیرا اگر از برنامه‌ای استفاده کنید که این قوانین را نقض می‌کند، ممکن است باعث غیرفعال‌شدن حساب شما شود.

قوانین پلتفرم اینستاگرام به وضوح توضیح می‌دهد که یک برنامه نباید بیش از یک عمل را در یک زمان فعال کند به عنوان مثال نمی‌تواند همزمان هم لایک کند و هم فالوور فیک حذف کند. اگر برای حذف فالوورها از یک برنامه آنفالوی انبوه اینستاگرام استفاده می‌کنید، ممکن است برنامه‌ای که استفاده می‌کنید این قانون را زیر پا بگذارد و خطر از دست دادن دسترسی به حساب را برای شما به وجود آورد.

مراحل حذف فالوور فیک در اینستاگرام

بهترین راه برای لغو فالو کردن و حذف فالوورهای فیک در اینستاگرام این است که از طریق لیست فالوورهای خود به صورت سیستماتیک کار کنید. این کار وقت‌گیر است اما شما را مطمئن می‌کند که پروفایلتان کاملاً پاک شده است.

ما چک لیست «چگونه از شر فالوورهای فیک در اینستاگرام خلاص شویم» را برای شما جمع آوری کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند تا به بهترین شیوه ممکن عمل کنید:

مرحله 1

قلم و کاغذ بردارید یا یک فایل یادداشت در تلفن خود باز کنید

مرحله 2

بین دنبال کنندگان خود جستجو کنید. شما می‌توانید افرادی را که می‌شناسید یا افرادی که مرتباً با آن‌ها در ارتباط هستید را نادیده بگیرید. باید مشخصات افرادی را که با آن‌ها آشنایی ندارید را بررسی کنید


عوامل کلیدی که باید مراقب آن‌ها باشید را به خاطر بسپارید:

  • نام‌ها یا پیج‌های اینستاگرام که معنی خاصی ندارند یا حاوی اعداد زیادی هستند
  • اکانت‌هایی که تعداد فالوورهای آن‌ها به طرز مشکوکی بالاست
  • محتوای با کیفیت پایین یا محتوایی که به نظر می‌رسد هک شده است
  • عدم مشارکت فالوورها به این معنی که تعداد لایک‌ها و نظرات آن‌ها در پست‌های شما کم است

مرحله 3

از حذف کردن فالوور‌های فیک خود نترسید و باا اطمینان مواردی که با چک لیست بالا مطابقت داشت را حذف کنید. اگر حس کردید یک پیج ربات است بهتر است آن را حذف کنید. به یاد داشته باشید، به اعداد و ارقام دل نبندید و از کم شدن تعداد فالوور‌های خود نترسید. آنچه که اهمیت دارد، کیفیت است.

اگر مستقیماً از لیست فالوورهای خود حذف می‌کنید، فقط دکمه "حذف" را فشار دهید و سپس انتخاب خود را در پنجره پاپ آپ تأیید کنید، پس از انجام این مرحله کار انجام می‌شود. اگر می‌خواهید فالوور را از نمایه خود حذف کنید، باید روی 3 نقطه در بالای سمت راست صفحه ضربه بزنید، سپس از پنجره پاپ‌ آپ گزینه Remove follower را انتخاب کنید.


سوالات متداول

دنبال‌کننده‌های فیک شما در اینستاگرام باعث می‌شوند تا از اعتبار صفحه شخصی یا کاری شما کاسته شود. سوالات پرتکراری در مورد حذف فالوور فیک در اینستاگرام وجود دارد که در این بخش، به برخی از این سوالات مهم پاسخ داده‌ایم.

آیا حذف یک‌جای فالوور فیک برای پیجم ضرر دارد؟

اگر این تصمیم را گرفته‌اید که تمامی فالوورهای فیک خود را به صورت دسته‌جمعی حذف کنید، باید به این نکته توجه کنید که با حذف دسته جمعی فالوورهای فیک در اینستاگرام، تعداد فالوورهای شما در ابتدا کاهش پیدا می‌کند. ولی این اثر کوتاه‌مدت است و با از بین بردن این فالوورها پیج شما با الگوریتم‌های اینستاگرام سازگار می‌شود و با سرعت بالاتری رشد می‌کند و تعداد بیشتری فالوور واقعی به پیج شما جذب خواهد شد.

آیا راهی برای جلوگیری از افزایش فالوور فیک وجود دارد؟

علاوه بر حذف فالوور فیک در اینستاگرام خود باید از ورود دوباره آن‌ها نیز جلوگیری کنید. اولین شرط جلوگیری از ورود این فالوورها، فعالیت منظم است. این موضوع باعث می‌شود تا نرخ تعامل پیج شما همواره میزان بالایی داشته باشد. همچنین در تبلیغات اینستاگرامی محتاط باشید؛ وگرنه همین تبلیغات می‌توانند به یکی از مهم‌ترین راه‌های ورود فالوورهای فیک به پیج شما باشند. تبلیغ خود را به پیج‌هایی که سابقه خوبی ندارند، نسپارید.

 

کیفیت فالوورها مهم است، نه کمیت

سعی کنید هر هفته دنبال کننده‌های فیک را حذف کنید. از آنجایی که فالوورهای شما به ترتیب زمانی فهرست شده اند، انجام این کار نسبتاً آسان است زیرا هر بار فقط باید قسمت بالای لیست را اصلاح کنید. وقتی صحبت از فالوورها به میان می‌آید، باید از خود بپرسید - آیا این حساب متعلق به کسی است که به پیج من ارزش بیشتری می‌دهد یا خیر؟ بنابراین اجازه ندهید تمایل به تعداد فالوورهای بیشتر شانس شما را برای کسب درآمد از بین ببرد و فقط فالوورهای با کیفیت را برای خود نگه دارید.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل