بازی

گرافیکی ترین بازی های اندروید | بازی‌هایی که تفاوتی با دنیای واقعی ندارند

گرافیکی ترین بازی های اندروید | بازی‌هایی که تفاوتی با دنیای واقعی ندارند

آیا گرافیکی ترین بازی های اندروید را می‌شناسید؟ بازی‌های مخصوص موبایل فقط به کندی کراش و کلش آف کلنز محدود نمی‌شوند. یک سری از بازی‌ها هستند که ریزه‌کاری‌های زیادی دارند و از لحاظ گرافیکی نسبت به بقیه بازی‌ها پیشرفته‌تر هستند. اما ویژگی‌های این بازی‌ها فقط به زیبایی بصری آن‌ها ختم نمی‌شود. این بازی‌ها علاوه بر جلوه‌های بصری چشم نواز، دارای گیم پلی جذابی نیز هستند. در ادامه برخی از بهترین‌ها در این زمینه را معرفی می‌کنیم.

بازی DEAD TRIGGER 2؛ یکی از گرافیکی ترین بازی های اندروید

بازی Dead Trigger 2 جزو بازی‌های آفلاین شوتر اندرویدی است که جذابیت‌های خاص خود را دارد. شما در این بازی، در جهانی هستید که زامبی‌ها آن را محاصره کرده‌اند و به دنبال نابودی نسل انسان‌ها هستند. شما باید با استفاده ازاسلحه‌های مختلف، به دنبال کشتن تک تک این زامبی‌ها باشید وخودتان را به منطقه‌ای امن برسانید. این بازی، یک بازی اول شخص است که مراحل آن در مجموع به چهار قسمت تقسیم می‌شوند. اول باید تعداد مشخصی از زامبی‌ها را نابود کنید، در مرحله دوم باید دوام بیاورید، سپس وسایلی را جا به جا کنید و نهایتا باید از مقر خود در برابر زامبی‌ها دفاع کنید.

بازی دد تریگر 2 نسبت به نسخه قبلی آن از لحاظ گرافیک و گیم‌پلی پیشرفت چشمگیری داشته است. نورپردازی، گرافیک بالا، طراحی خوب مدل‌های متفاوت سلاح‌ها و زامبی‌ها باعث شده تا این بازی جزو گرافیکی ترین بازی های اندروید محسوب شود. از دیگر جذابیت‌های این بازی می‌توان به سیستم شلیک خودکار آن اشاره کرد. زمانی که شما به سمت زامبی‌ها نشانه‌گیری می‌کنید، نیازی نیست شلیک کنید. این ویژگی باعث می‌شود شما بتوانید زامبی‌های بیشتری را از بین ببرید، چرا که زمانی را برای شلیک کردن مصرف نمی‌کنید.

بازی Asphalt 9 Legends؛ از گرافیکی ‌ترین بازی های اندروید ریسینگ

بازی آسفالت 9 یک بازی ریسینگ بسیار قدرتمند از استودیو گیم لافت است. در این بازی مانند هشت نسخه قبلی این سری بازی، شما می‌توانید مسابقه بدهید و با کسب امتیازهای مختلف، اتوموبیل جدید خریداری کنید. همچنین، می‌توانید با ورود به مسابقات آنلاین، به رقابت با دوستان خود نیز بپردازید.

استودیو گیم لافت از لحاظ گرافیکی همیشه بهترین بازی‌ها را تولید می‌کند که سری آسفالت نیز از آن دسته از بازی‌ها است. گرافیک بازی Asphalt 9 نسبت به نسخه‌های قبلی حتی بهتر بوده و از لحاظ توجه به جزئیات به اوج خود رسیده است. در این بازی اتوموبیل‌ها بسیار با دقت طراحی شده‌اند و نورپردازی محیط یک سطح گرافیکی بسیار جذابی را در اختیار مخاطبان قرار داده است.

شما می‌توانید با استفاده از قابلیت لمس یا حسگرهای موبایل، اتوموبیل خود را کنترل کنید. گیم پلی این بازی نیز نسبت به نسخه‌های قبلی بهبود پیدا کرده است. با ارتقاء ماشین‌هایی که در اختیار دارید می‌توانید در مسابقات شانس بهتری را برای پیروزی داشته باشید. اگرچه گرافیک بازی بی‌نظیر است و جلوه‌های بصری بسیار واقعی را برای ما مجسم می‌کند، اما در قسمت‌هایی از بازی اغراق شده است. مثلا گاها ماشین‌ها برای مدتی در هوا به پرواز در می‌آیند. اما این ویژگی را نباید به عنوان نقطه ضعف در نظر گرفت؛ در واقع این بخشی از بازی است که آن را مهیج‌تر و سرگرم‌کننده‌تر می‌کند.

بازی The First Tree؛ باکیفیت و آرامش‌بخش

بازی اولین درخت یکی از گرافیکی ترین بازی های اندروید است که در نوع خودش بی همتا است. این بازی دو داستان متفاوت دارد؛ روباهی که به دنبال خانواده گم‌شده خود می‌گردد و پسری که در جستجوی پدرش است. در این بازی شما هیچ دشمنی برای نابودی و هیچ رقیبی برای مسابقه با آن ندارید. کاراکترها نمی‌میرند و هیچ چیزی در بازی وجود ندارد که شما را مضطرب کند. در واقع، بازی به شما آرامش را القاء می‌کند. شما می‌توانید در این بازی به دور از جنگ و خشونت ذهنتان را ریلکس کنید.

 

بازی اولین درخت دارای موسیقی متن فوق‌العاده‌ای است که متناسب با تصاویر زیبا، تجربه‌ای خالص از راحتی را برای شما به ارمغان می‌آورد. از دیگر مزایای این بازی، نداشتن صورت حساب درون برنامه‌ای است. داستان بازی حماسی و احساسی است که از منظر سوم شخص روایت می‌شود. صداگذاری این بازی نیز بسیار خاص است. اگر می‌خواهید یک تجره متفاوت از بازی‌های گرافیکی داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم این بازی را امتحان کنید.

بازی Alien: Isolation؛ یکی از گرافیکی ترین بازی های اندروید در سبک وحشت

در میان بازی‌های گرافیکی برتر اندروید، یک بازی ترسناک به چشم می‌خورد. بازی Alien Isolation اثری فوق‌العاده و یکی از سنگین‌ترین بازی‌های اندرویدی است. در این بازی، شما با شخصیتی به نام آماندا ریپلی بازی خواهید کرد. داستان بازی بسیار قدرتمند است و شما را کاملا درگیر خود می‌کند.

در فیلم‌ها و بازی‌های ترسناک، عنصر بقا یکی از المان‌های مهمی است که همیشه مورد استفاده قرار گرفته است. شما در این بازی باید برای زنده ماندن و پیشرفت کاراکتر خود تلاش کنید و در زمانی که لازم باشد، در مکان‌های متفاوت پنهان شوید. حرکت بیگانه‌ها در این بازی بسیار سریع است که برای غلبه به آن‌ها، ری اکشن شما نیز باید سریع باشد. طراحی صوتی بازی بسیار جالب توجه است. صدا پیشه‌ها نیز حس و حال بسیار خوبی را به بازی اضافه کرده‌اند.

این بازی دارای هوش مصنوعی پیشرفته‌ای است که طی گذشت زمان، سیستم یادگیری بیگانه‌ها را پیشرفت خواهد داد. قابلیت هوش مصنوعی به هیجان بازی می‌افزاید، چرا که بیگانه‌ها ممکن است حرکت بعدی شما را حدس بزنند و کار را برای شما دشوار کنند. بازی Alien Isolation جزو گرافیکی ترین بازی های اندرویدی است که با بالاترین کیفیت و نرخ فریم، بدون لگ یا کندی بر روی دستگاه‌های قوی اندروید اجرا می‌شود.

بازی Mortal Kombat Mobile؛ بازی مبارزه‌ای و خشن

اگر از گیمرهای قدیمی باشید، قطعا با اسم مورتال کمبت آشنایی دارید. این بازی ابتدا برای کنسول در سال 1992 ساخته شد و در نهایت در سال 2015 اولین نسخه این بازی برای اندروید منتشر شد. در نسخه موبایل مورتال کمبت ما شاهد یک بازی فوق‌العاده جذاب با گرافیک عالی هستیم. تجربه مبارزه‌های خشن و خونین این بازی بر روی موبایل و تبلت نیز مثل کنسول جذاب است.

بدون شک عنوان یکی از گرافیکی ترین بازی های اندروید به این بازی تعلق می‌گیرد. تقریبا همه جذابیت‌هایی که در نسخه کنسول این بازی مشاهده می‌کردیم، در نسخه موبایلی آن نیز قابل مشاهده است؛ مانند کات‌ها، پاشیدن خون و حرکات فینیشر. فراموش نکنید که به دلیل وجود صحنه‌های خشن گرافیکی، این بازی به افراد زیر 18 سال توصیه نمی‌شود.

نسخه موبایل مورتال کمبت با حفظ ویژگی‌های گرافیکی خود به یکی از برترین بازی‌های گرافیکی اندروید تبدیل شده است. محیط‌ها، کاراکترها، نورپردازی صحنه و افکت‌های خشن این بازی به بهترین شکل ممکن طراحی شده‌اند. صحنه‌های فیتالیتی بازی نیز همانند نسخه‌های کنسول، همان حس رضایت‌بخش را به شما هدیه می‌دهد. همچنین، شما می‌توانید به صورت آنلاین در این بازی با دوستان خود به رقابت بپردازید.

بازی‌های گرافیکی اندروید شما را با مفهوم جدیدی از واقعیت آشنا می‌کنند

هر استودیویی در سبک‌های متفاوت سعی می‌کند بهترین بازی‌ها را برای مخاطبان خود عرضه کند. بعضی از بازی‌های گرافیکی با سبک شوتر، مانند دد تریگر 2 که در آن شما توسط زامبی‌ها محاصره شده‌اید و باید در نبردهای خونین با آن‌ها زنده بمانید. از طرف دیگر، بازی‌هایی نیز هستند که داستانی کاملا متفاوت را در پیش گرفته‌اند و به جای القء حس خشونت، از آرامش‌بخشی برای جذب مخاطب خود استفاده کرده‌اند.

ویژگی مشترک تمام این بازی‌ها با وجود اختلاف در ژانر، استراتژی و عملکرد بازی، گرافیک بالای آن‌ها است. استودیوهای سازنده این بازی‌ها سعی در ارائه بازی‌هایی برای کاربران هستند که حسی واقعی را به آن‌ها القاء کنند و تجربه‌ای لذت‌بخش را برایشان فراهم کنند. 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل