بازی های آفلاین اعتیادآور | هیجان مداوم بدون نیاز به اینترنت

بازی های آفلاین اعتیادآور | هیجان مداوم بدون نیاز به اینترنت

بازی های آفلاین اعتیادآور؛ بازی‌هایی که نمی‌توان از آن‌ها دل کند

در سال‌های اخیر بازی‌های آنلاین توانسته‌اند گیمرها را به خود جذب کنند و دنیای بازی‌های ویدئویی را تسخیر کنند. اما تصور کنید به مسافرت رفته‌اید و در طول راه یا در مقصد به اینترنت دسترسی ندارید و یا بنابر دلایل دیگری اینترنت شما دچار قطعی شده است و نمی‌توانید به‌سراغ بازی‌های آنلاین بروید. اینجا است که بازی‌های آفلاین وارد عمل می‌شوند و می‌توانند شما را برای مدتی طولانی سرگرم کنند. برای آشنایی با بهترین بازی های آفلاین اعتیادآور این مطلب را از دست ندهید.

بازی‌های آفلاین برای اندروید و iOS

همان‌طور که گفتیم، برخلاف تصور موجود بازار بازی‌های آفلاین همچنان داغ است و به همین دلیل توسعه‌دهندگان بزرگ به‌دنبال ساخت بازی های آفلاین اعتیادآور هم برای سیستم عامل اندروید و هم iOS هستند. امروزه بسیاری از گیمرها در سرتاسر جهان از بازی‌های آفلاین استقبال می‌کنند و می‌توان گفت که این بازی‌ها طرفداران خاص خود را حفظ کرده‌اند.

یکی دیگر از نکات مثبت بازی‌های آفلاین این است که اکثر آن‌ها در مقایسه با بازی‌های آنلاین حجم کمتری دارند و می‌توان به‌راحتی آن‌ها را دانلود کرد و در هر مکانی از آن‌ها لذت برد. در ادامه با تعدادی از اعتیادآورترین و جذاب‌ترین بازی‌های آفلاین آشنا می‌شویم. 

 

تجربه‌ی انتقام با بازی My Friend Pedro: Ripe for Revenge

یکی از بازی های آفلاین اعتیادآور My Friend Pedro: Ripe for Revengeاست. این بازی در سبک اکشن ساخته شده است و شما کنترل شخصیت اصلی یعنی پدرو را در اختیار دارید. وظیفه‌ شما نجات‌دادن خانواده‌ی پدرو از چنگ دشمنان و گرفتن انتقام از آن‌ها است. این بازی هیجان‌انگیز دارای 30 مرحله است و می‌تواند شما را در زمان‌هایی که به اینترنت دسترسی ندارید سرگرم کند.

بازی اعتیادآور Crossy Road

بازی Crossy Road یکی از ساده‌ترین و در عین حال جذاب‌ترین بازی‌های آفلاین است. Crossy Road با الهام از فضای بازی مشهور Minecraft ساخته شده است و گیم‌پلی بسیار ساده‌ای دارد. در این بازی شما باید یک مرغ را از خیابان‌های یک شهر شلوغ رد کنید، بدون این که آن را زیر چرخ ماشین‌ها به کشتن بدهید یا در آب رودخانه غرق کنید. یکی از قابلیت‌های جذاب این بازی امکان انجام آن به‌صورت دونفره است و می‌توانید با دوستانتان آن را بازی کنید و اوقات خوشی داشته باشید. همچنین می‌توانید در ادامه با جمع‌آوری امتیاز بیشتر شخصیت‌های جدیدی را آزاد کنید.

بازی Horizon Chase

بازی Horizon Chase یک بازی رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای است که امتیاز بالایی را در گوکل‌پلی و اپ‌استور به‌دست آورده است. یک بازی مسابقه‌ای هیجان‌انگیز که شباهت زیادی به بازی‌های قدیمی سگا مانند OutRun دارد. این بازی گیم‌پلی ساده‌ای دارد اما می‌تواند مهارت‌های شما در رانندگی را به چالش بکشد! باید به این نکته هم اشاره کنیم که شما نیازی به انجام خرید درون برنامه‌ای ندارید و می‌توانید بدون انجام این کار از این بازی آفلاین نهایت لذت را ببرید.

بازی Limbo؛ یک بازی آفلاین و اعتیادآور

کسانی که بازی معمایی لیمبو را تجربه کرده‌اند می‌دانند که با یک شاهکار تمام‌عیار طرف هستند. این بازی جذاب در عالم برزخ می‌گذرد و ماجرای پسربچه‌ای را روایت می‌کند که به دنبال خواهرش می‌گردد. این بازی آفلاین سیاه‌و‌سفید است و فضایی ایجاد می‌کند که برای مدت‌ها در ذهن شما باقی خواهد ماند.

بازی Crowd City؛ تجربه‌ یک بازی سرگرم‌کننده‌ آفلاین

بدون هیچ شکی بازی Crowd City یکی از اعتیادآورترین بازی‌های آفلاین است که به دلیل گیم‌پلی ساده‌ای که دارد می‌تواند شما را برای ساعت‌ها درگیر کند. در این بازی شما نقش آدمکی را بازی می‌کنید که باید تلاش کند تا تمام جمعیت شهر را با خودش همرنگ کند.

در این شهر چند گروه با رنگ‌های مختلف وجود دارند که شما هم باید یکی از همین گروه‌ها را تشکیل دهید. هر گروهی که جمعیت بیشتری داشته باشد می‌تواند اعضای گروه‌های دیگر را با خود همرنگ کند و در آخر گروهی که اعضای بیشتری داشته باشد برنده خواهد بود.

بازی خاطره‌انگیز Angry Birds

امکان ندارد که تلفن همراه هوشمند داشته باشید و برای یک بار هم که شده به‌سراغ بازی پرندگان خشمگین نرفته باشید؛ یک بازی ساده که باید در آن با پرتاب پرندگان خود به خوک‌های سبز حمله کنید و تخم‌های خود را پس بگیرید. بازی Angry Birds Journey در سال 2022  توسط استودیو راویو اینترتینمنت منتشر شده و جدیدترین بازی این سری به شمار می‌رود که اکنون می‌توانید آن را دانلود کنید و لذت ببرید.

لذت کار در مزرعه با بازی Stardew Valley

بازی Stardew Valley یک بازی آفلاین اعتیادآور در سبک شبیه‌سازی کشاورزی است. در ابتدای بازی باید زمینی را که به شما به ارث رسیده است به یک مزرعه‌ی بزرگ تبدیل کنید و از این راه زندگی خودتان را بگذرانید. این بازی دنیای بسیار گسترده‌ای دارد و شما برای توسعه مزرعه‌تان به ساعت‌ها وقت نیاز دارید.

بازی آفلاین Shadow Fight

بازی Shadow Fight یک بازی آفلاین در سبک اکشن و مبارزه‌ای است. این بازی توسط استودیوی سازنده‌ بازی Vector ساخته شده است که خود یکی از بازی های آفلاین اعتیادآور به شمار می‌رود. شخصیت شما در این بازی مهارت‌های رزمی مختلفی دارد و می‌توانید از سلاح‌های کشنده‌ی گوناگونی برای رفتن به جنگ دشمنان خود استفاده کنید.

به‌علاوه شما می‌توانید با جنگجویان خودتان در تورنمنت‌های جانبی هم شرکت کنید که از دیگر جذابیت‌های این بازی به شمار می‌رود. همچنین باید اشاره کنیم که نسخه‌های‌ جدیدتری از این بازی هم منتشر شده است که چون آنلاین هستند در این مطلب به آن‌ها اشاره‌ای نشده است.

بازی ماجراجویانه‌‌ Alto`s Adventure

بازی Alto`s Adventures یک بازی آرکید چشم‌نواز است که توسط استودیوی noodlecake ساخته شده است، حال و هوایی زمستانی دارد  و از آن دسته بازی‌هایی است که در آن باید تلاش کنید تا رکوردتان را ارتقا دهید. در این بازی شما در نقش Alto اسنوبوردتان را زیر پایتان می‌اندازید به سفری بی‌پایان در کوه‌های برفی می‌روید و امتیاز جمع می‌کنید. این بازی نقشه‌های مختلفی دارد که به‌زیبایی طراحی شده‌اند و اجازه نمی‌دهند که حوصله‌ی شما سر برود.

بازی فکری Two Dots

بازی Two Dots یکی از بازی های آفلاین اعتیادآور در سبک پازل است که می‌توانید به‌سادگی آن را یاد بگیرید. البته برای برای یادگرفتن همه‌ی فوت‌و‌فن‌های آن به زمان زیادی نیاز دارید، چرا که مراحل این بازی از تنوع بالایی برخوردار است. باید اشاره کنیم که این بازی بیش از 900 مرحله‌ مختلف دارد.

در این بازی دو نقطه به اسم‌های آملیا و ژاک وجود دارند که در مسیر بازی همراه شما هستند و شما باید در این بازی تا جایی که می‌توانید نقاط همرنگ را با خطوط مختلف به هم متصل کنید. یکی از نکات جالب این بازی شعار آن است که به‌نحوی شما را راهنمایی می‌کند: «هرجا شک کردید، مستطیل بسازید!»

بازی Really Bad Chess

احتمالا شما هم فکر می‌کنید که شطرنج بازی کسل‌کننده‌ای است و هرگز نمی‌تواند در دسته‌ی بازهای اعتیادآور قرار بگیرد. همچنین احتمالا تصور می‌کنید که چرا با وجود سایر بازی‌های جذابی که در سبک پازل وجود دارد باید به سراغ این بازی رفت؟ اما این بازی شطرنج یک قانون منحصربه‌فرد دارد. شما روی همان صفحه‌ی شطرنج و با همان قوانین همیشگی بازی می‌کنید، با این تفاوت که مهره‌های شما به‌طور تصادفی انتخاب می‌شوند؛ مثلا شاید در یک بازی به‌جای 2 فیل 4 فیل داشته باشید یا به‌جای 1 وزیر 3 وزیر داشته باشید! و همین عامل است که این بازی آفلاین را جذاب می‌کند.

بازی Streets of Rage 4؛ نوستالژیک و یکی از اعتیادآورترین بازی‌های آفلاین

در آخر به‌سراغ بازی می‌رویم که نمی‌شود از کنار آن به‌سادگی گذشت. احتمالا متولدین دهه‌های 60 و 70 آشنایی بیشتری با بازی خاطره‌انگیز شورش در شهر داشته باشند و بعید است که اسم آن را نشنیده باشید. بازی  Streets of Rage 4ادامه‌ی همان بازی شورش در شهر است که در دهه 90 میلادی منتشر شده بود و طرفداران فراوانی داشت.

این بازی در سبک مبارزه‌ی خیابانی است و به‌غیر از گیم‌پلی جذاب، موسیقی متن خاطره‌انگیز و فوق‌العاده‌ای دارد. اما متاسفانه این بازی نسخه‌ی رایگان ندارد و باید آن را به مبلغ 8 دلار بخرید و شاید یکی از نکات منفی این بازی همین باشد.

با بهترین بازی های آفلاین اعتیادآور اوقات فراغت خود را پر کنید

بازی های آفلاین اعتیادآور بهترین گزینه برای مواقعی هستند که به اینترنت دسترسی ندارید. از محبوب‌ترین بازی های آفلاین اعتیادآور می‌شود به Limbo، Crossy Road، Horizon Chase و Two Dots اشاره کرد. برخی از این بازی‌ها برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS منتشر شده‌اند و برخی دیگر اختصاصی هستند. بنابراین می‌توانیم در اوقات فراغت خود از تجربه‌ این بازی‌ها لذت ببریم.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل