تکنولوژی

والپیپرهای Htc One M9 را پیش از رونمایی دانلود کنید

والپیپرهای Htc One M9 را پیش از رونمایی دانلود کنید

در حالی که تا پیش از این شایعاتی در رابطه مکان عرضه بلند قامت جدید اچ‌تی‌سی وان M9 پلاس شنیده می‌شد، امروز یکی از توسعه‌دهندگان چینی محصولات این کمپانی که با اکانت @LlabTooFeR در تویتر شناخته می‌شود، اعلام کرد که این محصول نه تنها در بازار کشورهای آسیایی بلکه در نسخه‌های متفاوت در کشورهای اتحادیه اروپا نیز عرضه خواهد شد. وی در کنار لو دادن این مطلب، والپیپرهایی که شرکت سازنده به طور پیش‌فرض بر روی وان M9 پلاس قرار داده را هم منتشر کرد.

تمامی والپیپرهای درز داده شده، مطابق با کیفیت صفحه‌نمایش اچ‌تی‌سی وان M9 دارای رزولوشن ۲۸۸۰ در ۲۵۶۰ پیکسل می‌باشند. بر اساس اطلاعات قبلی می‌دانیم که وان M9 پلاس قرار است به پردازنده هشت هسته‌ای ساخت مدیاتک و یا اسنپ‌دراگون ۸۱۰، سه گیگابایت حافظه رم، دوربین اصلی ۲۰ مگا پیکسلی،حافظه ذخیره سازی داخلی ۳۲ گیگابایتی، اندروید ۵ و رابط کاربری سنس ۷ مجهز گردد.

علاوه بر این شایعاتی به گوش می‌رسد که اچ تی سی در مراسم ۱۹ فروردین ماه، قرار است از یک بالا رده دیگر که به صفحه‌نمایشی با وضوح QHD مجهز گردیده نیز رونمایی کند. در صورت تمایل می‌توانید والپیپرهای QHD اچ‌تی‌سی وان M9 پلاس را از طریق لینک زیر دریافت نمایید.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل