معرفی اپلیکیشن Infinit ، انتقال اطلاعات حجیم بین پلتفرم های مختلف

معرفی اپلیکیشن Infinit ، انتقال اطلاعات حجیم بین پلتفرم های مختلف

 

برای انتقال فایل های حجیم، عاقلانه است که به جای استفاده از تکنولوژی های قدیمی، از روش های جدید و پرسرعت استفاده کنیم. Infinit اپلیکیشنی است که با آن می توان به صورت پوینت تو پوینت، عکس، ویدئو، موزیک و اسناد را با حجمی نامحدود به سرعت در میان پلتفرم های مختلف منتقل نمود.

با ورود به اینفینیت، نخستین کار ساخت یک حساب کاربریست؛ سپس باید وارد بخش انتخاب فایل از محیط گالری شوید. هر تعداد فایل را می توانید در این بخش برگزینید و سپس، آن را به سایر دستگاه ها بفرستید. اما اینفینیت چه تفاوتی با سایر اپلیکیشن های ارسال فایل دارد؟

نخستین تفاوت، تبادل بسیار سریع اطلاعات بین چند پلتفرم است. فایلی با حجم ۲ گیگابایت در اینفینیت می تواند در زمانی کمتر از ده دقیقه، بین پلتفرم های اندروید، iOS، مک و ویندوز مبادله شود.

به غیر از این، فایل های مورد نظر را می توان به کسی که از اینفینیت استفاده نمی کند هم فرستاد. بدین صورت که شما محتوایی را در این اپلیکیشن آپلود کرده و لینک دانلود آن را به صورت پیامک به مخاطبین تلفن خود ارسال می کنید.

در این پیامک، فایل ارسالی به صورت لینک کوتاه و به همراه مشخصاتی مثل فرمت و حجم فایل و همچنین کد دسترسی برای مخاطب ارسال می شود. سپس وی می تواند با نصب اپلیکیشن یا به صورت مستقیم آن را دانلود کند.

بزرگترین مزایای اینفینیت مالتی پلتفرم بودن و ارتباط امنی است که بین دو دستگاه با سیستم های عامل مختلف برقرار می کند. برای دانلود نسخه های iOS و اندروید می توانید از لینک های پایین و برای بهره گیری از آن در مک و ویندوز، به وبسایت اینفینیت مراجعه نمایید.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل