تکنولوژی اپلیکیشن اندروید

دوربین نکسوس ۵ پس از آپدیت به اندروید ۵.۱ مشکل پیدا می‌کند

دوربین نکسوس ۵ پس از آپدیت به اندروید ۵.۱ مشکل پیدا می‌کند

اگر به‌تازگی نکسوس ۵ خود را به جدیدترین نسخه اندروید، یعنی آبنبات چوبی ۵.۱ آپدیت کرده‌ و مشکلاتی را در زمینه از کار افتادن برنامه دوربین تجربه نموده‌اید، باید بدانید که شما تنها نیستید!

گزارش‌های مختلفی از چند کاربر منتشر شده که از عملکرد برنامه دوربین و توقف‌های گاه و بی‌گاه آن شکایت داشته‌اند و تمام این مشکلات نیز پس از آپدیت به این نسخه از اندروید به‌وجود آمده‌اند.

این مشکل زمانی روی می‌دهد که یک برنامه نظیر فیسبوک یا Snapchat قصد دسترسی به دوربین گوشی را داشته باشد. این اپلیکیشن‌ها همانطور که می‌دانید به شما اجازه می‌دهند تا عکس‌ را با دوربین ثبت و آن‌ها را مستقیماً درون همان اپلیکیشن، آپلود نمایید.

علاوه بر این، کاربرانی که از ویژگی Smart Unlock استفاده می‌کنند نیز دچار مشکلات مشابهی شده‌اند. اما جالب این است که تمام کاربرانی که به این نسخه آپدیت کرده‌اند، این مشکلات را مشاهده نکردند و هنوز مشخص نیست که این مشکلات تا چه حدی شیوع پیدا کرده باشد.

اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که در این زمینه به مشکل برخورده‌اید، می‌توانید با ریستارت کردن گوشی تا حدی آن را برطرف کنید. اما این راه‌حل برای برخی از کاربران کار نمی‌کند و یا اگر کار کند اثری موقتی خواهد داشت که پس از مدتی این مشکل بازمی‌گردید.

همانطور که گفتیم، هنوز مشخص نشده که چه تعداد دستگاه نکسوس ۵ به این مشکلات دچار شده‌اند، اما امیدواریم گوگل این مساله را متوجه شده و هر چه زودتر برای حل آن راهی پیدا کند.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل