معرفی اَپ Assistive Touch، جالب ترین ابزارهای iOS در اندروید!

معرفی اَپ Assistive Touch، جالب ترین ابزارهای iOS در اندروید!

احتمالا شما هم با ما هم عقیده باشید که میان بر متحرک آیفون یا همان Assistive Touch، یکی از کارآمدترین و در عین حال جالب ترین ابزارهای iOS محسوب می شود.

اگر گجت شما اندرویدی است و همیشه انتظار ابزاری همانند مربع متحرک آیفون را می کشیدید، خوشحال باشید چرا که Assistive Touch به تازگی پای به صفحات موبایل های اندرویدی گذاشته است.

Assistive Touch اندروید هر چند از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به نمونه مشابهش در iOS دارد، اما از لحاظ عملکرد و گزینه های شخصی سازی شاید به مراتب بالاتر از آن قرار بگیرد.

آیکن این میان بر پس از نصب، در گوشه تصویر قرار می گیرد و به سادگی می توانید آن را در صفحه بچرخانید. البته میان بر را نمی توان در مرکز صفحه قرار داد و اگر هم این کار را بکنید، آیکن به صورت خودکار خودش را به لبه صفحه نمایش خواهد چسباند.

با اشاره روی این آیکن، گزینه های مختلفی مثل بلوتوث، وای فای، فلش، چرخش خودکار و … را مشاهده می کنید و دسترسی بسیار سریعی به آن ها خواهید داشت.

شاید بهترین گزینه هایی که در این میان بر پیدا می کنید، قفل کننده صفحه و ابزار کنترل صدا باشند؛ ابزارهایی که احتیاج شما را به فشردن دکمه های فیزیکی کاهش داده اند تا از استهلاکشان جلوگیری کنید.

گزینه های شخصی سازی Assistive Touch هم به نوبه خود جالب اند. به غیر از تغییر اندازه، رنگ، شفافیت، لوگو و سرعت حرکت مربع قادرید اپلیکیشن های محبوبتان را هم در منوی اصلی میان بر بچینید.

یکی دیگر از قابلیت های ویژه Assistive Touch هم Speed Booster ای است که با فشردن آن می توان حافظه موبایل را از شر فایل های جانک و دورریختنی خلاص کرد. البته در کنار این همه مزیت، تنها عیبی که به این میان بر می توان وارد کرد، کُند کردن موبایل است که هر چند محسوس نیست اما بهتر است که در بروزرسانی های بعدی برایش چاره ای اندیشیده شود.

این میان بر کاربردی را می توانید به رایگان و با حجمی ناچیز در گجت های اندرویدی تان داشته باشید و از سادگی و سرعت آن نهایت لذت را ببرید.

دانلود از گوگل پلی

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل