ماشین بوگاتی جدید به نام Chiron به زودی جای ویرون را میگیرد

ماشین بوگاتی جدید به نام Chiron به زودی جای ویرون را میگیرد

ماشین بوگاتی جدید به نام Chiron به زودی ویرون را میگیرد

بوگاتی آخرین ویرون خود را به فروش رساند تا بار دیگر توجهات به سمت ادامه‌دهنده راه این خودرو که به‌نظر می‌رسد Chiron نام خواهد داشت معطوف شود.

این خودرو شباهت‌های زیادی با ویرون اصلی خواهد داشت و از نسخه بهبود‌یافته موتور W-16، ۸ لیتری کواد توربوشارژ ویرون بهره خواهد برد. این موتور با توان  ۱۱۸۴ اسب بخاری با افزودن یک سیستم تزریق سوخت جدید، یک موتور الکتریکی ادغام شده و شاید توربوشارژرهای الکتریکی می‌تواند باز هم توان خروجی خود را افزایش دهد.

براساس گزارشات منتشر شده، این موتور جدید می‌تواند قدرت خروجی ۱۵۰۰ اسب بخار را نیز تولید و گشتاوری معادل ۱۱۰۶ پوند-فوت ایجاد کند. اگرچه این ارقام ممکن است در ظاهر عجیب به نظر برسند اما مدنظر داشته باشید سوپرخودروی رقیب یعنی Regera نیز با توان خروجی ۱۵۰۰ اسب بخار توانسته گشتاور ۱۴۵۷ پوند-فوت تولید کند.

با این اوصاف این خودرو با توان خروجی ۱۵۰۰ اسب بخار می‌تواند در زمان ۲ ثانیه از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر برساعت شتاب بگیرد که در مقایسه با ویرون که این مقدار را در ۲.۵ ثانیه طی می‌کرد، بهبودی چشمگیر است.

سرعت نهایی این خودرو نیز ۴۶۳ کیلومتر برساعت بوده که ۳۲ کیلومتر بیشتر از سرعت نهایی ویرون سوپر اسپورت است. رونمایی از پرچمدار جدید بوگاتی با هر نامی که باشد آن‌طور که از شواهد و قرائن پیداست در سال آینده میلادی اتفاق خواهد افتاد.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل