تکنولوژی امنیت و هک

ساخت آیفون بدون کلید Home در برنامه کاری اپل قرار گرفت!

ساخت آیفون بدون کلید Home  در برنامه کاری اپل قرار گرفت!

پیش بینی طراحی نسل آینده گوشی های ساخت شرکت اپل از جمله حذف کلید Home

پس از تولید گوشی های آیفون 6 و آیفون 6پلاس و خارج شدن از طراحی های نسل قبل اپل در حال کار بر روی طراحی های جدید است و شامل تغبیرات کلی در ظاهر گوشی های نسل بعد خواهد شد.

یکی از برنامه های اپل حدف دکمه Home از گوشی ها خواهد بود اگر چه این طرح در برنامه کاری اپل قرار گرفته است اما این تغییرات در چند سال آینده اعمال خواهد شد.

یک سورس مطمئن که پیش از این مشخصات گوشی ها و گجت های اپل را قبل از رونمایی اعلام و پیش بینی می کرد اعلام کرده که اپل به دنبال حذف کلید Home  از ساختار اپل می باشد. کاملاروشن و واضح است که چرا اپل به دنبال حذف کلید Home  و همچنین محو کردن گودی این کلید در پائین صفحه آیفون است، اینکار دستگاه را زیباتر، ساده تر و همچنین امکان سبک تر شدن دستگاه را فراهم خواهد کرد.
از طرفی اپل به هیچ وجه قابلیت جدید خود یعنی Touch ID  را که به کاربران امنیت بالاتری را ارائه میدهد از بین نخواهد برد و از آنجایی که این قابلیت در حال حاظر در کلید Home اپل تعبیه شده است اپل به دنبال راهی است که بتواند این قابلید را در قسمت دیگری در دستگاه و یا در صفحه نمایش تعبیه کند!
و این دقیقا کاریست که اپل با طراحی پردازنده نسل جدید خود به دنبال آن است پردازنده ای که صفحه نمایش و Touch ID  را با هم ادغام کند یعنی ابزاری برای رسید به قلب انسان ها!!

موضوعی که در این میان می ماند جایگزینی برای عملکرد های کلید Home  است. روش های جدید میتوانند جایگزین باشند مانند قابلیت تعداد ضربات گوشی های ال جی یعنی Double Tap   اما همه می دانند که اپل خلاقترین شرکت  در این موارد میباشد و باید منتظر یک شگفتی از این شرکت باشیم!
 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل