آیفون 6s و باز هم نمونه 16 گیگابایتی!

آیفون 6s و باز هم نمونه 16 گیگابایتی!

سال گذشته زمانی که همگان منتظر رو نمایی از iPone جدید شرکت اپل با نام های iPhone 6 &iPhone 6Plus بودند اپل این دو گوشی را همراه با نمونه 16Gb رونمایی کرد. خبری که طرفداران و کاربران این محصول را ناامید کرد. در زمانی که گوشی های هوشمند مقدار زیادی از زمان و زندگی انسان ها را به خود اختصاص داده اند این مقدار حافظه ناراحت کننده بوده. با وجود نمونه هایی با حافظه های بیشتر باز هم کسانی که توان خرید نمونه های 64 و 128 گیگابایت را ندارند ناچار به خرید نمونه 16 گیگابایت می شوند.

انتظار می رفت که در سال 2015 و رونمایی از iPhone 6s دیگر شاهد تولید نمونه 16 گیگابایتی نباشیم اما در پی انتشار تصویر زیر که مقایسه 2 برد آیفون 6 و آیفون 6s می باشد تراشه 19 میلیمتری در برد آیفون 6s اثبات کننده وجود 16 گیگابایت حافظه داخلی است!

بسیاری از سایت ها و شرکتها از شرکت اپل و این اقدام حمایت کرده اند چرا که با استفاده از فضای ابری و کم شدن حجم ios 9 نباید نگران مقدار حافظه باشیم اما باز هم از نظر خیلی از افراد این موضوع ناراحت کننده است.

بررسی تیم پیشگام آی تی در مورد این موضوع در ایران:

با توجه به نبود اینترنت پرسرعت و تحریم های شرکت اپل در استفاده از فضای ابری نمونه 16 گیگابایتی طرفداران کمتری داشته. باید این موضوع را در نظر بگیریم که خیلی از ایرانیان و استفاده کنندگان این دوایس ها اطلاعاتی در مورد فضای ابری نداشته و هدف آنها فقط استفاده از دوایس به عنوان کلاس آن است

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل