نسخه ی ۴۰ مرورگر فایرفاکس برای ویندوز ۱۰ منتشر شد

نسخه ی ۴۰ مرورگر فایرفاکس برای ویندوز ۱۰ منتشر شد

فایرفاکس برای ویندوز 10

ماه پیش بود که موزیلا خبر از ساخت نسخه ی سازگار با ویندوز ۱۰ مرورگر محبوب خود یعنی فایرفاکس داد. اکنون انتظار ها به سر رسید و نسخه ۴۰ این مرورگر محبوب منتشر شد. در ادامه برای بررسی این مرورگر محبوب و دریافت لینک دانلود آن با پیشگام دو همراه باشید.

 

پس از انتشار ویندوز ۱۰ و مرورگر مایکروسافت اج، تعداد کاربران گوگل کروم و فایرفاکس روند کاهشی داشته است. یکی از دلایل این روند، وجود مرورگر اج در ویندوز ۱۰ به صورت پیش فرض است که بسیاری از کاربران را از نصب مرورگر های دیگر بی نیاز می سازد. همچنین تغییر روش مشخص کردن مرورگر پیش فرض نیز در این روند بی تاثیر نبوده است. به همین دلیل موزیلا چاره ای اندیشیده و نسخه سازگار با ویندوز ۱۰ مرورگر خود را منتشر کرده است تا تلاشی برای جذب کاربران از دست رفته انجام داده باشد.

این شرکت نامدار، امروز نسخه ی ۴۰.۰ فایرفاکس را با پشتیبانی از ویندوز ۱۰ و بسیاری از ابزار های دیگر منتشر کرد. موزیلا در نسخه ۴۰ فایرفاکس، یا به اصطلاح فایرفاکس ۴۰، توجه بسیاری به رابط کاربری مرورگر خود داشته و در فایرفاکس ۴۰ شاهد بهبود های بسیاری هستیم.

فایرفاکس ۴۰ بهبود ها و محافظت هایی در خصوص دانلود ناخواسته داشته و مهمتر از آن طراحی جدیدی برای بخش مدیریت افزونه ها داشته است. در خصوص رابط کاربری باید بگوییم که تغییر کلی در آن صورت نگرفته است، ولی توجه بسیاری به جزییات کوچک شده و زیبایی این نسخه را بیش از پیش کرده است.

لیست تغییرات نسخه ی ۴۰.۰ مرورگر موزیلا فایرفاکس:

  • پشتیبانی کامل از ویندوز ۱۰؛
  • اضافه کردن محافظت در مقابل دانلود ناخواسته نرم افزار ها؛
  • کاربر می تواند کاشی های پیشنهادی را در صفحه جدید “tab” ها با توجه به موضوعات فایرفاکس و تاریخچه مرور دریافت کند؛
  • ویژگی جدید “hello” این امکان را فراهم میکند که یک لینک را در مکالمات جا داد؛
  • ساختار جدید قسمت مدیریت افزونه ها؛
  • و…

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل