دانلود برنامه 504 واژه ضروری برای ویندوز فون

دانلود برنامه 504 واژه ضروری برای ویندوز فون

امروزه دانستن زبان انگلیسی به امری بسیار مهم بدل شده است و همگان باید آن را بلد باشند. زبان انگلیسی زبان علم هوانوردی، کامپیوتر، فیزیک، نجوم و اینترنت … است. همین چند دلیل برای یادگیری این زبان کافی است. اگر دوست دارید یادگیری این زبان شیرین را شروع کنید، در ادامه با پیشگام دوهمراه باشید تا برنامه ای مناسب آموزش انگلیسی را به شما معرفی کنیم.

برای شروع یادگیری زبان انگلیسی باید از کجا شروع کنیم؟

برای یادگیری زبان و شروع می توان از لغات شروع کرد و معنی آنها را به خاطر بسپاریم و برای حفظ این لغات تمرین و تکرار مهم ترین اصل است تا آنها وارد حافظه بلند مدت ما شوند. در این بین تلاش های زیادی محققین برای این منظور انجام داده اند، که بهترین راه و روش را می توان استفاده از جعبه لایتنر دانست. برای شروع یادگیری لغت کتاب های زیادی وجود دارد که می توان مهم ترین و مشهورترین آن ها را کتاب ۵۰۴ واژه ضروری دانست.

 

اکنون شما می توانید این ۵۰۴ واژه را با روش لایتنر در گوشی ویندوز فونیتان به راحتی و در هر مکان و زمانی یاد بگیرید. فقط کافی است برنامه ۵۰۴word را روی گوشی تان نصب کنید.

نحوه کار با برنامه:

صفحه اصلی برنامه شامل ۴ بخش کلی است.

  1. منوی تنظیمات: تنظیم اینکه هر مرتبه چه تعداد لغت وارد بخش آماده خواندن شود، مشخص کردن اینکه هر مرتبه چند ساعت طول بکشد. به طور پیش فرض ۲۴ است، ریست کردن کلی برنامه، شما می توانید برای قسمت تست مشخص کنید که هر کلمه برای رفتن به مرحله بعدی چند تست را با موفقیت سپری کند، امکان بازبینی کلمه و در انتها قسمت درباره برنامه و ارتباط با توسعه دهنده
  2. کارت های آماده خواندن: شامل کارت های جدید است که هر روز به تعداد معینی باید خوانده شوند به علاوه کارت هایی که در تست ها رد می شوند. در این قسمت کلمه انگلیسی که باید خوانده شود به همراه عکس مرتبط با آن و تلفظ کلمه را ببینید و بشنوید.یکی دیگر از امکانات این قسمت این است که شما با تب کردن  سه نقطه می توانید معانی بیشتر از کلمه را ببینید. و در قسمت پایین تر شما کلمات مترادف و کاربرد کلمه در جمله را می توانید ببینید.
  3. قسمت تست ها: کارت هایی که در هر یک از خانه های جعبه لایتنر قرار داشته باشند و نیز زمان لازم برای رفتن به خانه بعدی را گذرانده باشند برای رفتن به مرحله بعد باید این تست ها را پشت سر بگذارند. از این بین می توان تست مورد نظر را از بین سه تستی که وجود دارد را انتخاب کنید.
  4. خانه های جعبه لایتنر: در این قسمت خانه ها و موقعیت مکانی آن ها را می توانید ببینید و با تب کردن روی هر خانه لغات آن را می توانید ببینید. همچنین در صفحه ای که باز می شود با لمس لغت می توانید تلفظ آن را بشنوید و با دو بار لمس کردن آن می توانید اطلاعات مربوط به آن را ببینید.

ویژگی های برنامه:

  1. سه نوع تست متفاوت برای مرور لغات
  2. تلفظ لغات
  3. دارای ۳۵۰ عکس مرتبط با لغات که می تواند در یادگیری شما تاثیر بسزایی داشته باشد.
  4. ترجمه مثال ها و مترادف ها، وجود این مثال ها و مترادف ها باعث می شود تقریبأ هیچ وقت لغت را فراموش نکنید.
  5. خواندن مثال ها و مترادف ها با استفاده از تبدیل متن به گفتار
  6. دیکشنری داخلی برنامه
  7. کاشی زنده حاوی اطلاعات خانه ها و تعداد تست های باقی مانده و تعداد لغات آماده خواندن
  8. تم منطبق با تم گوشی
  9. امکان بازبینی لغات از داخل جعبه لایتنر
  10. معانی فارسی بیشتر
  11. امکان تغییر در تعداد کلمات در هر مرتبه و مدت زمان فاصله هر جلسه
  12. اعلام زمان هر جلسه به صورت نوتیفیکیشن

دانلود از استور ویندوز فون

اطلاعات

  • حجم : 20 مگابایت
  • منتشر کننده : tecnali
  • پشتیبانی از رم 512 : بله
  • نسخه ی تحت اندروید : خیر
  • نسخه ی تحت iOS : خیر

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل