تکنولوژی مقالات

منتظر نرم افزارهای فیسبوک و اینستاگرام برای ویندوز فون 10 باشید

منتظر نرم افزارهای فیسبوک و اینستاگرام برای ویندوز فون 10 باشید

یکی از اهداف بزرگ مایکروسافت در ویندوز ۱۰، تشویق کردن نرم افزار نویسان به ساخت نرم افزار های یونیورسال است تا کاربران بتوانند این نرم افزار ها را بر روی رایانه شخصی و موبایل خود اجرا کنند. اکنون، غول بزرگ سخت افزاری یک شریک قدرتمند و قوی دارد: فیسبوک! در مراسم دستگاه های مبتنی بر ویندوز ۱۰ مایکروسافت در امروز عصر، این کمپانی اعلام کرد که فیسبوک در حال ساخت نسخه یونیورسال نرم افزار های مسنجر و اینستاگرام است.

نرم افزار فیسبوک موجود در ویندوز فون ۸، شاهکار بزرگی از سوی فیسبوک نیست. اما اپدیت کردن نرم افزار اینستاگرام، اقدامی است که دیر به انجام آن اقدام شده است. اینستاگرام، حدودا دو سال پیش برای ویندوز فون عرضه شد و از آن زمان تا کنون، به روز رسانی های بسیار کمی را دریافت کرده است. حتی تا به امروز، نرم افزار اینستاگرام بتا در ویندوز فون، قادر به آپلود ویدیو نبود. ویژگی که بسیاری از کاربران سیستم عامل های دیگر به آسانی از آن بهره مند شدند.

اقدام به انتشار نرم افزار به روز رسانی شده اینستاگرام برای ویندوز ۱۰ در آینده و از سوی فیسبوک، یک اقدام دلگرم کننده برای کاربران ویندوز فون و در آینده ویندوز موبایل است اما هنوز، مایکروسافت راه درازی را تا یک سیستم عامل کامل که غنی از نرم افزار های کاربردی باشد دارد و این اکنون اول راه است

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل