اخبار لو رفته از سامسونگ گلکسی جی2 (J2)

اخبار لو رفته از سامسونگ گلکسی جی2 (J2)

سامسونگ در حال کار روی نسخه جدید گلکسی جی 2 برای سال 2016 است. اطلاعاتی که چندی پیش از بنچمارک GeekBench به دست آمد برخی مشخصات این گوشی را فاش کرد و حالا باز هم اطلاعات این دستگاه از بنچمارک Antutu درز کرده است.

این گوشی نمایشگری با رزولوشن 720 دارد و از دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد. حافظه داخلی به‌کاررفته در این محصول 16 گیگابایت و میزان رم آن 2 گیگابایت است. البته در نتایج قبلی میزان رم 1.5 گیگابایت ذکر شده بود و این احتمالا بدین معنی است که سامسونگ پیش از نهایی شدن مشخصات جی 2 آزمایش‌هایی با سخت‌افزار‌های متفاوت انجام داده است. احتمالا این کمپانی درنهایت به این نتیجه رسیده که به‌کارگیری 2 گیگابایت رم عملکرد بهتری به همراه دارد.

 

 

علاوه بر تفاوت در رم‌های این دستگاه، در نتایج بنچمارک‌ها مشاهده می شود که تراشه به‌کاررفته در دو نسخه این گوشی نیز متفاوت است. نتیجه اول خبر از تراشه Spreadtrum SC9830 می‌داد؛ تراشه‌ای که چهار هسته 1.5 گیگاهرتزی Cortex-A7 دارد و از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند. در نتایج جدید به‌دست‌آمده تراشه Spreadtrum SC8830 دیده شده که فرکانس هسته آن حداکثر 1.2 گیگاهرتز است و از شبکه 3G پشتیبانی می‌کند.

این گوشی احتمالا از ابتدا با اندروید 6 مارشمالو عرضه می‌شود. به‌هرحال ظرف چند هفته آینده شاهد اطلاعات و افشاگری‌های بیشتری از این گوشی خواهیم بود.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل