تکنولوژی

تخفیف ۵۰ درصدی ایرانسل در بسته‌های اینترنت همراه به مناسبت دهه فجر

تخفیف ۵۰ درصدی ایرانسل در بسته‌های اینترنت همراه به مناسبت دهه فجر

ایرانسل از عرضه نیم بهای ۱۳ بسته اینترنت همراه خود به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ مشترکین سیم کارت‌های اعتباری و دائمی ایرانسل می‌توانند تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری، بسته ۵ گیگابایتی یک هفته‌ای، بسته‌های یک ماهه ۵، ۱۰ و ۲۰ گیگابایتی را به ترتیب با قیمت‌های ۱۷ هزار و ۵۰۰، ۲۰ هزار، ۳۲ هزار و ۵۰۰ و ۵۰ هزار تومان خریداری و فعال سازی کنند.

همچنین بسته‌های اینترنت همراه با اعتبار زمانی ۳ ماهه و حجم‌های ۶، ۹، ۱۲، ۱۵، ۱۸، ۳۰ و ۵۰ گیگابایتی هم به ترتیب با قیمت‌های ۲۵ هزار، ۳۲ هزار و ۵۰۰، ۳۷ هزار و ۵۰۰، ۴۵ هزار، ۴۷ هزار و ۵۰۰، ۶۰ هزار و ۷۵ هزار تومان، بسته ۶ ماهه ۷۰ گیگابایتی با قیمت ۷۰ هزار تومان و بسته یک ساله ۱۰۰ گیگابایتی با قیمت ۱۷۵ هزار تومان تا پایان دهه فجر به مشترکین سیم کارت‌های دائمی و اعتباری ایرانسل عرضه شده‌اند.

فعال سازی بسته‌های افزایشی اینترنت همراه ایرانسل از طریق شماره گیری کددستوری #۵۵۵* ممکن می‌باشد و اطلاعات بیشتر در خصوص بسته‌های اینترنت همراه، شبکه نسل ۲، ۳ و ۴ ایرانسل و تنظیمات لازم برای اتصال به شبکه اینترنت همراه این اپراتور از طریق وبسایت www.irancell.ir قابل مشاهده است.

براساس این گزارش، در حال حاضر شبکه نسل ۳ در بیش از ۱۲۷ شهر و شبکه نسل ۴ ایرانسل در ۱۴ شهر کشور راه اندازی شده و توسعه پرشتاب شبکه با سرعت ادامه دارد.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل