با قابلیت های جدید تلگرام در نسخه جدید آشنا شوید

با قابلیت های جدید تلگرام در نسخه جدید آشنا شوید

تلگرام یکی از بزرگترین برنامه‌های پیام رسان دنیا است که قصد دارد با عرضه قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید، رقابت نزدیکی را با برنامه‌های Facebook Messenger و WhatsApp داشته باشد. تیم پشتیبان تلگرام امروز به‌روز رسانی جدیدی را برای این نرم‌افزار منتشر کرد که می‌تواند قابلیت‌های جذابی را در اختیار کاربران نسخه iOS و اندروید و همچنین ذسکتاپ قرار دهد. در ادامه با جزییات جدید از این قابلیت‌ها همراه باشید.

در حال حاضر Secret Chat به عنوان یکی از قابلیت‌های مهم برنامه تلگرام شناخته می‌شود. چرا که قادر است یک محیط پیام رسان کاملاً رمزگذاری شده را برای کاربران فراهم کند. این در حالی است که نمونه مشابه با این قابلیت تنها در برنامه واتس اپ دیده می‌شود.

یکی از ویژگی‌های که بسیاری از کاربران تلگرام منتظر آن بودند حضور یک پلیر اختصاصی برای اجرای ویدیوها است. نسخه جدید از این برنامه هم اکنون دارای این قابلیت است و دیگر کاربران برای اجرای فایل‌های ویدیویی نیازی به خروج از این برنامه و استفاده از نرم‌افزارهای دیگر ندارند. اگرچه این پلیر بسیار ابتدایی طراحی شده است اما بازهم استفاده از آن لذت بخش به نظر می‌رسد. از سوی دیگر مطمئن هستیم که این پلیر در نسخه‌های بعدی پیشرفت‌هایی خواهد داشت. طبق اطلاعات منتشر شده از سوی تیم پشتیبان این پلیر تنها بر روی دستگاه‌های بهره‌مند از سیستم عامل اندروید 4.1 و جدیدتر از آن، قابل دسترس خواهد بود.

نسخه iOS از برنامه تلگرام که مدتی است از فواید این پلیر برخوردار است هم اکنون در نسخه 3.1 با ویژگی‌های جدیدی همراه شده است و کاربران می‌توانند ضمن تماشای یک ویدیوی خاص به استفاده از برنامه تلگرام و گوشی خود ادامه دهند.

پیام‌رسان تلگرام همچنین در نسخه جدید خود به کاربران این اجازه را می‌دهد که پیام‌های ناتمام خود را ذخیره سازی کنند و پس از تکمیل آن در زمانی دیگر آن را برای کاربران ارسال نمایند. با توجه به حضور این ویژگی در موتورهای دریافت و ارسال ایمیل، تلگرام نیز این قابلیت را Drafts نامگذاری کرده است. این قابلیت هم اکنون در نسخه دسکتاپ از برنامه تلگرام نیز در دسترس کاربران قرار گرفته است. علاوه بر این، با استفاده همزمان از سیستم جدید همگام سازی پیام‌ها و همچنین قابلیت Drafts، امکان ایجاد یک پیام در نسخه دسکتاپ و تکمیل و ارسال آن از طریق گوشی‌های هوشمند نیز میسر شده است.

کاربران نسخه‌های مختلف از برنامه پیام‌رسان تلگرام هم اکنون می‌توانند با انجام به‌روز رسانی‌های لازم از این قابلیت‌های جدید بهره‌مند شوند.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل