رفع ارور We restrict certain activity to protect our community | بهترین روش‌ها

رفع ارور We restrict certain activity to protect our community | بهترین روش‌ها

اینستاگرام یکی از نرم‌افزارهای محبوب امروزی است که استفاده زیادی از آن می‌شود، گاهی‌اوقات حین کار با این‌ نرم‌افزار ارورهایی نمایش داده می‌شوند که مانع ادامه فعالیت در آن می‌شوند، یکی از ارورهای رایج ارور مربوط به تشخیص فعالیتی خاص است که به اصطلاح سرتین اکتیویتی نامیده می‌شود، اگر رفع ارور We restrict certain activity to protect our community به درستی انجام نمی‌شود، امکان استفاده از این نرم‌افزار وجود نخواهد داشت.

ارور We restrict certain activity to protect our community و اصلاح پروفایل

یکی از علت‌های ایجاد ارور به‌خصوص ارور سرتین اکتیویتی یا فعالیت خاص تکمیل نبود پروفایل و وجود بخش‌های خالی در مشخصات آن است. در این شرایط اینستاگرام اکانت را فیک یا ربات تشخیص داده و اجازه فعالیت نمی‌دهد. همچنین در صورتیکه پیج برای مدت طولانی بدون فعالیت و پست‌گذاری باشد هم احتمال بروز این مشکل وجود دارد.

رفع نواقص پروفایل

برای رفع ارور We restrict certain activity to protect our community ابتدا باید پروفایل را تکمیل کرد. تمام قسمت‌های لازم پروفایل مانند نام، تصویر، توضیحات، شماره‌تلفن و ایمیل باید کامل باشند. البته اطلاعات باید به‌صورت واقعی وارد شوند.

فعالیت مجدد پیج

بعد از تکمیل اطلاعات پروفایل و تایید آن باید پست‌گذاری در پیج را شروع کرد. اینستاگرام قوانین مشخصی برای پست‌گذاری دارد که قبل از انجام این‌کار، باید با قوانین آن آشنا شد. گاهی‌اوقات حتی حل مشکل به‌سادگی عوض کردن رمز عبور و اثبات واقعی بودن اکانت است.

تغییر اطلاعات اصلی

این ارور زمانی ایجاد می‌شود که اینستاگرام شما را یک کاربر غیرواقعی یا ربات بداند. بعد از اینکه پیج مجددا فعال شد با تغییر ایمیل، رمز ورود پیج یا اضافه کردن شماره تلفن می‌توان به اثبات واقعی بودن خود کمک کرد تا این ارور مجددا ایجاد نشود. 

خاموش و روشن کردن گوشی

تمام فعالیت‌هایی که با گوشی‌های هوشمند انجام می‌شود، در حافظه این دستگاه ذخیره می‌شود و گاهی‌اوقات اختلالاتی را در عملکرد برنامه‌ها ایجاد می‌کند که این ارور اینستاگرام یکی از آن‌هاست. بهتر است پیش از هر اقدامی یکبار گوشی را خاموش و روشن کرد و بعد از چند دقیقه مجددا وارد اینستاگرام شد. رفع ارور در بعضی از این موارد به‌سادگی انجام این کار است. 

تغییر نوع اینترنت یا آی‌پی دستگاه

هر دستگاهی که به اینترنت وصل می‌شود دارای یک آیپی مشخص است. باتوجه به‌اینکه اینستاگرام یک نرم‌افزار وابسته به اینترنت است احتمال بروز ارورهای مختلف به‌دلیل آیپی و مشکلات اینترنت وجود دارد. برای حل این مشکلات اولین قدم تغییر اینترنت است.

 

اتصال به پیج با دستگاهی جدید 

برای اینکه مطمئن شوید ارور به‌دلیل اینترنت و حافظه موبایل است، بهتر است یکبار صفحه اینستاگرام خود را در دستگاهی دیگر باز کنید. گاهی‌اوقات با استفاده از موبایلی دیگر یا کامپیوتر ارورهای مربوط به اکتیویتی برطرف می‌شوند.  

تغییر نوع اینترنت

اما درصورتیکه با استفاده از دستگاه جدید هم ارور نمایش داده‌شد، می‌توان اینترنت دستگاه را به‌منظور تغییر آیپی تغییر داد. مثلا اگر همیشه به وای‌فای متصل هستید اینبار با استفاده از داده اینستاگرام را باز کنید. در بسیاری موارد ارورها با تغییر اینترنت برطرف می‌شوند.

حذف برنامه‌ های وابسته به اینستاگرام

بعضی افراد برای راحتی کار با اینستاگرام از نرم‌افزارهای وابسته مانند جذب فالوور، لایک، پست‌گذاری و... استفاده می‌کنند. این نرم‌افزارها نسخه رسمی اینستاگرام نیستند و بعضی از آن‌ها برای صفحه مشکلاتی مانند ارور سرتین اکتیویتی ایجاد می‌کنند.

بررسی برنامه های متصل به اینستاگرام 

برای رفع ارور We restrict certain activity to protect our community در صورتیکه روش‌های بالا جواب نداد، باید تمام نرم‌افزارهای وابسته به اینستاگرام را پاک کرد. گاهی‌اوقات غیرفعال‌سازی این نرم‌افزارها هم کافی نیست و ارور تنها درصورت پاک کردن به‌طور کامل برطرف می‌شود.

غیرفعال سازی ربات ها و...

همچنین اگر برای کار با اینستاگرام و فعالیت‌هایی مانند جذب فالوور یا آنفالو کردن از ربات استفاده می‌کنید برای رفع این ارور باید ربات‌های خود را غیرفعال کنید. عدم استفاده از ربات در اینستاگرام نه فقط برای رفع این ارور، بلکه به‌طور کل برای بروز هر ارور یا مشکلی در فضای این نرم‌افزار توصیه می‌شود.

رفع ارور We restrict certain activity to protect our community با اتصال اکانت به فیسبوک

فعالیت‌های خاص در اینستاگرام بیشتر شامل ربات‌ها می‌شوند و زمانیکه اینستاگرام یک پیج یا اکانت را ربات و فیک تشخیص دهد با ارورهای مختلف مانع ادامه کار آن می‌شود. گاهی‌اوقات پیج کلا از دسترس خارج می‌شود و گاهی‌اوقات تنها اجازه فعالیت‌هایی مانند فالوو یا لایک کردن دیگران از اکانت گرفته می‌شود، که به‌تشخیص اینستاگرام در مورد واقعی بودن پیج بستگی دارد. 

نحوه لینک کردن اینستاگرام به فیسبوک

یکی از روش‌های اثبات واقعی بودن پیج به اینستاگرام و استفاده شخص حقیقی از آن، متصل کردن پیج به سایر صفحات در شبکه‌های اجتماعی است. به‌خصوص با داشتن یک اکانت در فیسبوک و متصل کردن پیج به آن به‌دلیل وابستگی این دو نرم‌افزار مشکل زودتر رفع می‌شود.

 برای رفع ارور We restrict certain activity to protect our community علاوه‌بر اتصال به اکانت فیسبوک می‌توان بقیه شبکه‌ها و اکانت‌های اجتماعی را نیز در اینستاگرام معرفی کرد. مسلما هرچقدر تعداد شبکه‌های اجتماعی یک ایمیل بیشتر باشد، حساب واقعی‌تر خواهد بود. 

شرح مشکل برای اینستاگرام

اگر باانجام تمام اقداماتی که در بالا گفته‌شد، مشکل پیج حل نشد و بازهم ارور سرتین اکتیویتی یا فعالیت‌های خاص نشان داده‌شد؛ باید از طریق ارتباط مستقیم با اینستاگرام برای حل مشکل اقدام کنید. البته گاهی‌اوقات صبر کردن این مشکل را برطرف می‌کند اما افرادی که نیاز به فعالیت در صفحه خود دارند، مانند کسب وکارها می‌توانند برای سریع‌تر شدن روند حل مشکل درخواست را به اینستاگرام ارائه کنند. 

نحوه ارائه درخواست

معمولا در تمام ارورهای اینستاگرام بخشی به نام Tell us یا به ما بگویید نمایش داده می‌شود. با زدن این قسمت شما می‌توانید مشکل خود را برای اینستاگرام ارسال کنید تا با بررسی فعالیت‌های اخیر شما ربات بودن یا نبودن اکانت را تشخیص دهند، اما اگر بازهم برای رفع مشکل عجله دارید می‌توانید از طریق ایمیل پشتیبانی درخواست خود برای باز کردن پیج را ارسال کنید.

نتیجه بررس ایمیل و درخواست بعد از چندروز برای شما ارسال می‌شود و درصورت قابل‌قبول بودن توضیحات ارور رفع می‌شود.

فعالیت صحیح در نرم افزار

بعد از رفع ارور We restrict certain activity to protect our community تاچند روز حساسیت اینستاگرام روی اکانت بیشتر است، بنابراین برای جلوگیری از ارور مجدد و بسته‌شدن پیج باید فعالیت در این نرم‌افزار را بادقت انجام داد.

عدم فالو یا آنفالو کردن پشت سرهم

یکی از دلایل بروز این ارور یا ارورهای مشابه در اینستاگرام، فعالیت نامناسب در این نرم‌افزار است. یکی از فعالیت‌های ممنوع از نظر اینستاگرام فالو یا آنفالو کردن کاربران به‌صورت پشت‌هم است که گاهی‌اوقات باعث اشتباه گرفتن کاربر با ربات می‌شود.

پرهیز از کامنت‌های تبلیغاتی

بعضی افراد از اینستاگرام برای تبلیغ پیج خود یا دیگران به شیوه گذاشتن کامنت زیر پست‌های دیگر کاربران استفاده می‌کنند. درصورتیکه با انجام این‌کار پیج شما توسط کاربران دیگر ریپورت شده یا با قراردادن کامنت‌های تکراری به‌عنوان ربات شناخته شوید، احتمال بروز این ارور وجود دارد.

محدودیت استفاده از اینستاگرام با بروز ارور

بروز یک ارور در اینستاگرام استفاده از آن را محدود میکند، این محدودیت بسته بهنوع ارور متفاوت است و گاهیاوقات حتی اجازه باز کردن اکانت را نیز نخواهید داشت. مسئله مهم بعد از رفع ارور و محدودیتها، عدم تکرار فعالیتهایی است که باعث بروز ارور شدهاند. درصورت ایجاد مجدد محدودیت ممکن است پیج بهطور کامل غیرفعال شود.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل