تکنولوژی مقالات

چگونه نسخه پیش نمایش ویندوز 10 را برای دریافت آپدیت رایگان نسخه نهایی دانلود کنیم؟

چگونه نسخه پیش نمایش ویندوز 10 را برای دریافت آپدیت رایگان نسخه نهایی دانلود کنیم؟

آنچنان که می دانید ویندوز 10 که سیستم عامل جدید شرکت مایکروسافت است قرار است از روز 7 مرداد به مدت یکسال به شکل رایگان ارائه شود. قبلا اعلام شده بود که برای دریافت این سیستم عامل لازم است که ویندوز 7 یا 8 را بر روی دستگاه خود داشته باشید تا بتوانید آپدیت جدید را از طریق آن دریافت کنید.

دیروز اما مایکروسافت در خبری روی وبلاگ خود، یک روش دیگر را نیز برای دریافت ویندوز ۱۰ معرفی کرد. در این روش جدید کاربران می توانند با ساخت یک اکانت در سایت مایکروسافت و سپس دانلود و نصب بیلد ۱۰۱۳۰ از نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰، نسخه نهایی و کامل را در روز ۷ مرداد دریافت کنند.

 برای دانلود ابتدا لازم است به بخش Insider در سایت این شرکت رفته و از طریق دکمه Get Started در حساب کاربری مایکروسافت خود sign in کرده و یا در صورت نداشتن اکانت sign up کنید.

پس از ورود به حساب، به صفحه ای با شکل زیر منتقل می شوید و از طریق انتخاب گزینه PC می توانید به صفحه بعدی رفته و در آنجا با کلیک روی دکمه Get the Preview بیلد ۱۰۱۳۰ نسخه پیش نمایش را دریافت کنید.

دقت داشته باشید در صورتی که از سیستم عامل هایی غیر از ویندوز ۷ یا ۸ استفاده می کنید با پیغامی مبنی بر عدم امکان نصب نسخه Insider Preview مواجه خواهید شد.

در این حالت نیز می توانید از طریق لینک پایین صفحه یعنی Get the ISO files، به شکل دستی فایل ایمیج بیلد ۱۰۱۳۰ نسخه پیش نمایش را با حجم ۳.۷۳ گیگابایت برای نسخه ۶۴ بیتی و ۲.۷۶ گیگابایت برای نسخه ۳۲ بیتی دانلود کرده و نسبت به نصب آن اقدام نمایید.

ضمنا باید بدانید پس از نصب این نسخه از ویندوز و برای استفاده از آن، لازم است همین حساب کاربری که از طریق آن فایل ISO را دانلود کرده اید، سیستم عامل نیز log in باشد و حداقل سیستم مورد نیاز برای نصب نیز به شرح زیر اعلام شده است:

کاربرانی که روند فوق را انجام داده باشند در روز ۷ مرداد و همزمان با انتشار رسمی نسخه نهایی ویندوز ۱۰، آن را همانند کاربران ویندوز ۷ و ۸ به شکل آپدیتی رایگان از مایکروسافت دریافت خواهند کرد.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل