ایجاد حساسیت پوست به وسیله ساعت اپل

ایجاد حساسیت پوست به وسیله ساعت اپل

گجت های پوشیدنی،تکنولوژی را بیش از هر زمان دیگری به بدن ما نزدیک می کنند؛ محصولاتی که همواره روی پوست شما جای گرفته و می توانند باعث آسیب رساندن به آن نیز شوند.
اکنون برخی از دارندگان ساعت های اپل اذعان داشته اند که بر اثر بستن این گجت بر دستان خود، پوست آنها دچار سوختگی و یا التهاب شده است.
یکی از کاربران ساعت اپل به نام Paula Cerutti به Fusion گزارش داده در حالی که مشغول ورزش بوده، بر روی مچ دست خود احساس سوختگی نموده. وی متوجه می گردد که ساعت را بیش از اندازه محکم بر دست خود بسته و آن را آزاد تر می کند. بر اساس گفته های Cerutti، ساعاتی بعد تاول و جوش های کوچکی را در ناحیه بسته شدن اپل واچ مشاهده کرده.
وی تصاویری از این موضوع را در فضای مجازی و توئیتر شخصی خود منتشر کرده و عنوان نموده اپل نیز در این خصوص هیچ کمکی به او نکرده است.

سایر کاربران و توسعه دهندگان ساعت اپل نیز سوختگی های مشابهی را تجربه کرده و تصاویری را نیز در اینستاگرام و توئیتر ارسال کرده اند. برخی از این افراد مطمئن نیستند که خود ساعت باعث این موضوع شده و یا متریال مورد استفاده در ساخت بند ساعت اپل (نمونه ورزشی) باعث ایجاد التهاب و تحریک پوستشان شده است.


لازم به ذکر است که عکس العمل پوست انسان به بندهای سیلیکونی، اتفاق جدیدی نیست و برای مثال کاربران گجت های پوشیدنی FitBit مدت هاست که از این مسئله شکایت دارند.
اپل پیشتر در خصوص عکس العمل های احتمالی پوست انسان به بندهای ساعت هوشمند هشدار داده بود اما سوختگی که در تصاویر مشاهده می کنید اتفاقی نادر است و این شرکت هنوز در مورد آن سخنی نگفته است. اگر ساعت اقدام به سوزاندن پوست برخی کاربران نماید اپل با مشکل بسیار اساسی روبرو شده است.
 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل