لوکس ترین اپل واچ های ساخته شده

لوکس ترین اپل واچ های ساخته شده

پیش از معرفی اپل واچ گفته می شد نسخه های لوکس آن که با استفاده از طلا و دیگر فلزات گران قیمت ساخته شده اند قیمتی مابین ۴ تا ۵ هزار دلار خواهند داشت. اما پس از معرفی گجت مذکور مشخص شد که شایعات صحت ندارند و قیمت آن بالاتر از مبلغی بود که تصورش می شد. در حال حاضر بهای  مدل های لوکس ساعت اپل برابر با ۱۰ الی ۱۷ هزار دلار است که البته این رقم در صورتی که بخواهید خدمات پس از فروش AppleCare+ را نیز دریافت کنید  ۱۵۰۰ دلار دیگر افزایش می یابد.

اما باید به اطلاع تان برسانیم که گران ترین مدل این ساعت حتی بیشتر از ۱۷۰۰۰ هزار دلار قیمت دارد و با فرض اینکه پول کافی در اختیار داشته باشید می تواند فراتر از این میزان باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با برخی از لوکس ترین مدل های ساخته شده از این ساعت آشنا کنیم.
این ساعت از طلای ۱۸ عیار ساخته شده و به مدت ۳۰ ساعت با دست روی آن حکاکی شده تا به این شکل زیبا درآمده است. اما آنچه بر زیبایی این ساعت طلا افزوده بند باکیفیت آن است که از پوست حیواناتی نظیر تمساح، شتر مرغ و حتی کوسه ساخته می شود و در نهایت رنگ دلخواه خریدار به آنها اضافه می گردد.

دور تا دور بدنه ساعت با الماس های VVS1 پوشانده شده و خریداران محصول می توانند در صورت تمایل یک پایه ساخته شده از طلای ۲۴ عیار را نیز برای آن تهیه نمایند که در واقع برای شارژ کردن دستگاه و نمایش زیبایی های آن ساخته شده. قیمت این کالای لوکس در سایت شرکت طراح آن (یعنی Legend) ذکر نشده اما گفته می شود که احتمالا با یک عدد ۸ رقمی روبرو خواهیم بود که آن نیز بر حسب طراحی و مواد به کار رفته در ساخت اپل واچ متغیر است.

اگر به نظرتان قیمت هشت رقمی برای یک ساعت کمی زیاد می آید، در این بخش می خواهیم شما را با مدلی آشنا کنیم که حتی از این نیز گران تر است. در تصاویر زیر مدلی از اپل واچ با نام Brikk Lux Watch را مشاهده می کنید که قیمتی مابین ۴۹ الی ۱۱۵ هزار دلار دارد که این نیز بسته به مواد به کار رفته در دستگاه متغیر خواهد بود. مدل خاصی از این ساعت با نام آمنی (Omni) از طلای ۱۸ عیار زرد، طلای صورتی یا پلاتین ساخته شده و مجموعا ۱۱٫۳۰ قیراط الماس روی بدنه آن کار شده است. این سنگ های گران قیمت در ردیف های متعدد در اطراف صفحه ساعت، دکمه ها و قلاب آن کار گذاشته شده اند و ظاهری فوق العاده لوکس به دستگاه بخشیده اند.
در این بخش شما را با گران ترین مدل اپل واچ که تا به امروز طراحی شده آشنا می کنیم. این مدل  Apple Watch Diamond Ecstasy نام دارد، توسط برند GoldGenie طراحی شده و مبلغی در حدود ۱۷۰ هزار دلار قیمت دارد که در واقع با قیمت یک ماشین اسپورت مازراتی برابری می کند. بند و صفحه این ساعت از طلای ۱۸ عیار زرد، صورتی یا پلاتین ساخته شده و با قطعه هایی از الماس نیز مزین گردیده. اما این تنها مدل طراحی شده توسط GoldGenie نیست و نسخه دیگری از آن به نام Diamond Ecstasy Exotic نیز وجود دارد که با قیمتی در حدود ۵۹ هزار دلار به فروش می رود و بیشتر برای علاقمندان به چرم و محصولات چرمی ساخته شده.
برای تهیه بند این ساعت از پوست تمساح و افعی استفاده شده و همچون مدل های قبلی هم از الماس و هم طلا در ساخت بدنه آن بهره گرفته شده است. آخرین مدل نیز  Apple Watch Elite نام دارد که بدنه آن از جنس طلای ۲۴ عیار است و بند چرمی بسیار باکیفیتی نیز برایش در نظر گرفته شده.


 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل