عرضه ساعت های اپل در رنگ های جدید به همراه iMac های جدید

عرضه ساعت های اپل در رنگ های جدید به همراه iMac های جدید

گفته می شود پاییز امسال، اپل قصد دارد از نسل جدید کامپیوترهای یک پارچه iMac به همراه آیپد مینی نسل چهارم و همینطور رنگ های تازه ای برای ساعت خود پرده بردارد. Ming-Chi Kuo، یکی از تحلیلگران موسسه آماری KGI، با دادن خبر فوق اذعان داشته که فروش ساعت اپل نیز در سه ماهه سوم (فعلی) سال جاری با افزایش رو به رو خواهد شد.
آقای Kuo، یکی از عوامل بالا رفتن آمار فروش ساعت اپل در سال جاری را، ارائه رنگ های جدید برای آن می داند. تحلیلگر یاد شده که قبل از این نیز پیش بینی های دقیقی از تصمیمات اپل ارائه کرده، می گوید که در پاییز امسال، اپل قصد دارد دو رنگ زرد و رزگلد را به مجموعه رنگ های ارزان ترین نمونه ساعت یعنی مدل ورزشی، اضافه کند.
باید خاطر نشان کرد که اپل اکنون این نمونه ی ارزان قیمت از ساعت را صرفا با دو رنگ ارائه می دهد که یکی از آنها آلمینیومی (نقره ای) و دیگری نیز خاکستری است که البته اپل آن را space gray می خواند.
 Kuo همچنین باور دارد که اپل در پاییز جاری، نمونه جدید iMacs را نیز معرفی خواهد کرد تا بالانس تقاضا برای سری مک را حفظ کند. وی همچنین انتظار دارد که اپل در آخرین دوره سه ماهه در سال جاری موفق به فروش ۵.۳  الی ۵.۸ میلیون کامپیوتر مک گردد.
جالب اینکه Kuo صحبتی در مورد آیپد ایر به میان نیاورده اما اذعان می کند که اپل به زودی نسل چهارم مینی را معرفی خواهد کرد؛ همین موضوع می تواند دنباله ای باشد بر شایعاتی که گفته می شد کمپانی ساکن کوپرتینو، امسال نمونه جدیدی از اصلی آیپد را معرفی نخواهد کرد.
فروش آیپد امسال نیز روند نزولی خود را ادامه خواهد داد و تحلیلگر یاد شده اذعان دارد که در دوره سه ماهه سوم سال جاری، تعداد ۸.۸ میلیون آیپد به فروش خواهد رسید.

 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل