چگونه از استور مایکروسافت آفلاین دانلود کنیم

چگونه از استور مایکروسافت آفلاین دانلود کنیم

با توجه به طرح ایجاد یکپارچگی میان محصولات مایکروسافت با تولد نسخه های پیش نمایش ویندوز ۱۰ استور ویندوز فون شکلی جدید گرفت که شاید برای ما ایرانی ها به علت محدودیت های موجود،حذف گزینه ی دانلود اپلیکیشن به صورت دستی که باعث می شد اپلیکیشن را توسط دانلود منیجر دسکتاپمان  دانلود کنیم، چندان خوشایند نبود. البته مسئولین مایکروسافت گفته اند که این فقط یک پیش نمایش از استور یکپارچه است و هنوز برای نهایی شدن استور ویندوز ۱۰ راه درازی در پیش است.

اما ما در پیشگام آی تی به شما راهی ساده را به شما آموزش می دهیم تا بتوانید بسیار راحت به نسخه آفلاین اپلیکیشن ها و بازی ها در استور مایکروسافت دسترسی پیدا کنید! پس با پیشگام دو همراه باشید:

امروز یکی از کاربران لینکی را در قسمت نظرات پیشگام آی تی جهت دانلود اپ های آفلاین قرار داد که پس از بررسی متوجه شدیم که استور ویندوز فون هنوز در بسیار از نقاط جهان تغییر نکرده است! و فعلا در استور نقاط توسعه یافته ی جهان این تغییر رخ داده است، یعنی هنوز می توان به نسخه آفلاین اپها در استور کشورهای مختلف دسترسی پیدا کرد!

اما سوال اینجاست که آیا استور کشورهای مختلف جهان از زبان انگلیسی پشتیبانی می کنند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله؛ خوشبختانه استور ویندوز فون در کشورهای افریقایی به طور کامل انگلیسی زبان هستند!

حال چگون به فایل اپها برای دانلود از راه IDM دسترسی پیدا کنیم؟ براحتی! کافیست استور مورد نظر را از پایین سایت WINDOWSPHONE.COM مثل عکس زیر تعویض کنیم.

کشور استور را تغییر دهید

 

کشور استور را انتخاب کنید

 

کشور استور تغییر کرده است

 

یکی از اپ های استور مایکروسافت را انتخاب کنید

 

 

 

می بینید گزینه دانلود آفلاین موجود شده است

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل