نصب توییتر، اسنپ چت و Slack اندروید را بر روی ویندوز ۱۰ موبایل

نصب توییتر، اسنپ چت و Slack اندروید را بر روی ویندوز ۱۰ موبایل

نصب برنامه های آندروید بر روی ویندوزفون

اسنادی از پروژه آستوریا که پل ارتباطی نرم افزاری ویندوز ۱۰ موبایل و اندروید محسوب می شود، لو رفت. این پروژه به توسعه دهندگان اجازه می دهد که برنامه های اندرویدی خود را با انجام تغییرات اندک با ویندوز ۱۰ موبایل سازگار کنند.بعد از لو رفتن اسناد، یک وب سایت چینی ابزار Wconnect را لو داد. با استفاده از این ابزار می توان برنامه های اندروید را بر روی ویندوز ۱۰ موبایل نصب کرد.

بعد از کار کردن با این ابزار و کیت های توسعه اندروید توانستم برنامه های اندروید را بر روی ویندوز ۱۰ موبایل اجرا کنم. بگذارید به شما بگویم که تجربه آن عالی بود.اگر می خواهید بدانید، من برنامه توییتر، اسنپ چت، Slack اندروید را بر روی ویندوز ۱۰ موبایل نصب کردم.

نصب برنامه های اندروید بر روی ویندوز ۱۰ موبایل کاملا آسان بود. تنها ابزار Wconnect و کیت های توسعه اندروید (فقط بخش ADB) را دانلود کردم، حالت توسعه دهنده(Developer Mode) را فعال کردم و از طریق Cmd آن را نصب کردم. حتی به ایجاد تغییری در APK نیاز نبود. فایل APK را دانلود کردم و حتی یک خط کد را تغییر ندادم.

خب کارایی برنامه اندروید بر روی ویندوز ۱۰ موبایل چگونه است؟ بسیار خوب است. من با هیچ گونه باگی بر روی برنامه توییتر و Slack رو به رو نشدم و همه چیز به خوبی کار می کند. متاسفانه برنامه اسنپ چت از آن جایی که به خدمات Google Play نیاز دارد، کار نمی کند. اما مطمئن هستم کسی می تواند برنامه را اصلاح کند تا دیگر نیازی به خدمات Google Play نداشته باشد.

اسکرین شات هایی از برنامه های اندرویدی نصب شده بر روی ویندوز ۱۰ موبایل را با هم می بینیم.

VwPcnBws-169x300wp_ss_20150808_0020-169x300نصب برنامه های آندروید بر روی ویندوزفونandroid5android7android1android2

البته سعی کردم برنامه یوتیوب را نیز نصب کنم، اما متاسفانه موفق نشدم. با این وجود پروژه آستوریا واقعا شگفت انگیز است. انتظار می رود مایکروسافت این ابزار را در پاییز در اختیار گروهی از آزمایش کنندگان قرار دهد. جالب است که ببینیم شرکت هایی مانند اسنپ چت برنامه خود را از طریق پروژه آستوریا برای ویندوز ۱۰ موبایل عرضه کنند. اکنون باید صبر کنیم تا ببینیم در آینده چه اتفاقی می افتد.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل