تکنولوژی مقالات

لپ تاپ جدید ال جی با سیستم عامل ویندوز ۱۰

لپ تاپ جدید ال جی با سیستم عامل ویندوز ۱۰

کمپانی کره ای ال جی از لپ تاپ های خود با سیستم عامل ویندوز ۱۰ رونمایی کرد. این لپ تاپ ها که تحت عنوان Gram Ultra نام گذرای می شوند، در سه مدل مختلف و از طریق فروشگاه های مایکروسافت، برای مخاطبان آمریکایی در دسترس قرار گرفته اند.

اولین موردی که از هر لپ تاپ جدیدی که معرفی می شود، انتظار می رود، این است که از آخرین نسخه ی سیستم عامل ویندوز مایکروسافت، یعنی ویندوز ۱۰ بهره ببرد. این لپ تاپ از صفحه نمایش لمسی و همچنین دوربین RealSense اینتل بی بهره می باشد و از این رو نمی تواند از برخی از بهترین قابلیت های ویندوز ۱۰ از جمله ویندوز هلو بهره ببرد.

لپ تاپ Gram از یک صفحه نمایش IPS 1080p در کنار ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه SSD برای نسخه پایه بهره می برد. این لپ تاپ از رنگ سفید برفی و همچنین آلیاژ منیزیم بر روی سطح خارجی خود برخوردار است. این دستگاه را می توان تا حدی شبیه به مک بوک ایر اپل دانست. نام Gram لپ تاپ می تواند به ورزن نسبتاً کم این دستگاه اشاره داشته باشد. وزن این دستگاه ۹۸۰ گرم می باشد که از مک بوک ایر ۱۱ اینچی اپل سبک تر می باشد.

باید توجه داشت که ال جی در این لپ تاپ ها از نسل پنجم پردازنده های اینتل یعنی سری برادول استفاده کرده است. همین موضوع سبب شده است که این دستگاه عمر باتری پایینی را داشته باشد و در آخرین آزمایش انجام شده، مشخص شده است که عمر باتری این دستگاه کمتر از ۷.۵ ساعت که برای آن اعلام شده است، می باشد. استفاده نکردن از آخرین نسل پردازنده های اینتل، یعنی اسکای لیک، درست به نظر نمی رسد، در حالی که سایر شرکت های تولید کننده ی لپ تاپ تقریباً در تمام دستگاه های جدید خود از پردازنده های سری اسکای لیک اینتل بهره می برند.

لپ تاپ Gram در مدل های با پردازنده های i5 و i7 در دسترس می باشد و قیمت آن از ۸۹۹.۹۹ دلار آغاز می شود.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل