مقالات

وقتی سلبریتی ها از دست پرداخت های درون برنامه ای ناراحت می شوند

وقتی سلبریتی ها از دست پرداخت های درون برنامه ای ناراحت می شوند

حتما تا به حال برنامه های رایگان زیادی را نصب کرده اید که پرداخت درون برنامه ای دارند . کافه بازار پر از نمونه های بارز اینگونه برنامه ها می باشد . اما اپل قابلیتی دارد که شما با متصل کردن حساب اپل خود به حساب بانکی می توانید از پرداخت حساب ها و خرید برنامه ها و موسیقی بدون وارد کردن دوباره شماره کارت و رمز و تنها با یک اجازه لذت ببرید . 

اما " کین وست " رپر معروف آمریکایی وقتی حساب کارت اعتباری خود را چک کرد ، دید که یک بازی کودکانه چندین بار با پرداخت های درون برنامه ای از حساب "کین" کم کرده است .

البته اپل پیشگیری  لازم را برای جلوگیری از تایید پرداخت ها توسط کودکان را لحاظ کرده است ، اما از شانس بد "کین وست" و "کیم کارداشیان" تنظیمات مربوط به آن را فعال نکرده بودند  . البته این اولین بار نیست که چنین اتفاقی می افتد ولی  اپل طبق قوانین حاضر مقداری از پول بدست آمده از این طریق را به مشتریان بازگردانده است .

البته جالب توجه اینجاست که برنامه "کیم کارداشیان" نیز از طریق پرداخت های درون برنامه چندین میلیون درآمد دارد . برنامه ای که شما باید ستاره سلبریتی خود را ایجاد کرده و مانند یک سلبریتی زندگی کنید . در این برنامه شما برای خرید لوازم اضافی باید پول پرداخت کنید . خانواده ها از این برنامه به خاطر این پرداخت های درون برنامه ای شکایت کرده بودند که "کیم کارداشیان" از این برنامه حمایت کرده بود و کنترل پرداخت های درون برنامه ای را مربوط به والدین کودکان می دانست . کیم گفته بود : " شما باید از فعال بودن تنظیمات کنترل والدین اطمینان پیدا کنید " . " من فکر می کنم که شما باید مسئول باشید و حساب کارت اعتباری خود را به گوشی کودکتان وصل نکنید " .

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل