آموزش نرم افزار و اپلیکیشن آموزش کامپیوتر و موبایل

آموزش استفاده از فیس تایم (Face Time) در اندروید

آموزش استفاده از فیس تایم (Face Time) در اندروید

شرکت اپل سرانجام امکان استفاده از Face Time را برای افراد دارای گوشی‌های اندروید فراهم آورد. پیشتر به آموزش فیس تایم در ویندوز نیز پرداختیم. هنوز امکان دانلود برنامه فیس تایم از گوگل پلی برای گوشی‌های اندروید وجود ندارد اما اگر فردی از طریق فیس تایم لینک دعوت برای شما بفرستد، به سادگی می‌توانید به آن لینک پیوسته و در تماس ویدیوئی شرکت کنید. به عبارتی دیگر سرانجام شما قادر خواهید بود تا به تماس ویدئویی فیس تایم در mac ، ipad یا iphone  بپیوندید. در این مقاله قصد داریم بهترین روش استفاده از Face Time در اندروید را برای شما آموزش دهیم، در ادامه با ما همراه باشید.

آموزش استفاده از فیس تایم (Face Time) در اندروید

 کسانی که دارای دستگاه‌هایiOs ، iPadOs یا MacOs هستند، می‌توانند از طریق فیس تایم لینک های دعوت ایجاد کنند که با استفاده از آنها به تماس‌های فیس تایم بپیوندید. برای این کار نیاز به یک مرورگر مانند Google Chrome در گوشی اندروید خود دارید. در ادامه کاربران آیفون باید برنامه فیس تایم را بر روی آیپد یا آیفون خود  باز کرده و بر روی Create Link   کلیک کنند.

 

  • سپس آنها با هر کدام از روش های زیر می‌توانند لینک را با شما به اشتراک بگذارند.

  • اگر از نسخهٔ  macOS 12 Monterey استفاده می‌کنند، باید در قسمت بالای برنامه فیس تایم بر روی گزینهٔ  Create Link ضربه بزنند.

  • در مرحله بعدی آنها می‌توانند لینک ایجاد شده  فیس تایم را با استفاده از کدام از برنامه‌های پیام رسان با شما به اشتراک بگذارند.

  • دراین مرحله در دستگاه اندروید خود از facetime.apple.com لینکی شبیه به شکل زیر دریافت خواهید کرد.

  • لینک ارسال شده را در گوشی خود با برنامهٔ Google Chrome باز کنید. نام خود را در کادر وارد کرده و بر روی continue ضربه بزنید.
  • از نوار ظاهر شده در پایین صفحه بر روی گزینهٔ join  کلیک کنید.
  • قبل از اینکه بتوانید به تماس ویدیوئی بپیوندید، باید شخصی که از طریق آیفون، آیپد یا مک لینک برای شما ارسال کرده درخواست شما را بپذیرد.
  • پس از ورود کنترل های کنفرانس ویدیوئی مانند Full Screen ، Mute Microphone و Show / Hide Video را در نوار ابزار مشاهده خواهید کرد.
  • با دنبال کردن این مراحل به سادگی می‌توانید فیس تایم را بر روی گوشی اندروید خود اجرا کنید. برای قطع کردن تماس ویدیوئی دوبار بر روی صفحه ضربه بزنید تا نوار زیر ظاهر شود، سپس با کلیک بر گزینهٔ  leave تماس را ترک کنید.

 

سخن پایانی: 

با اینکه فیس تایم هنوز بر روی اندروید از طریق مرورگر اجرا می‌شود اما از کیفیت نسبتاً خوبی برخوردار است. با این روش می‌توانید به بهترین شکل از تماس‌های ویدیوئی در فیس تایم بهره‌مند شوید. در این مقاله سعی کردیم بهترین روش استفاده از Face Time در گوشی اندروید را برای شما ارائه کنیم. با دنبال کردن این مراحل می‌توانید با استفاده از گوشی اندروید خود از طریق فیس تایم تماس ویدئویی برقرار کنید.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل