اپلیکیشن اندروید اپلیکیشن آی او اس

بهترین نرم افزار افکت ویدیو برای اندروید و آی او اس

بهترین نرم افزار افکت ویدیو برای اندروید و آی او اس

استفاده از یک نرم افزار افکت ویدیو برای بهبود ظاهری و خلق ویدیویی جذاب پس از ویرایش بسیار مهم است. افکت‌هایی که برای ویدیوی خود انتخاب می‌کنید تا حد زیادی به نیازهای خاصی که دارید بستگی دارد. در بازار انواع نرم‌افزارهای افکت ویدیو برای دانلود در دسترس قرار دارد. برخی از آنها دارای افکت‌های داخلی هستند که از آن‌ها می‌توان برای سفارشی‌سازی ویدیوی شخصی و حرفه‌ای خود استفاده کرد. برای اینکه به‌راحتی نرم‌افزار افکت ویدیویی مورد نظر خود را انتخاب کنید در این مقاله قصد داریم 5 نمونه از بهترین نرم افزارهای افکت ویدیو برای آی او اس و اندروید را به طور جداگانه معرفی کنیم. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.


بهترین نرم ‌افزارهای افکت ویدیو برای آیفون

نرم افزار افکت ویدیو FilmoraGo

نرم افزار افکت ویدیو FilmoraGo در ویرایش ویدیو بسیار کارساز عمل می‌کند. هزاران افکت ویدیویی باورنکردنی مانند عناوین، صداها، فیلترها، برچسب‌ها و غیره در این نرم‌افزار گنجانده شده که با استفاده از این برنامه می‌توانید به ویدیوی خود اضافه کنید. این نرم‌افزار یک رابط کاربری بسیار آسان و کاربرپسند دارد و به شما کمک می‌کند تا ویرایش را در عرض چند ثانیه یا چند دقیقه انجام دهید و از افکت‌های آن بهترین بهره را ببرید. این نرم افزار فقط در سیستم عامل های آی او اس قابل اجرا است.

FilmoraGo Video Editor & Maker

قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای

سیستم عامل: آی او اس

دانلود:


نرم افزار افکت ویدیو Magisto

شما می‌توانید به صورت رایگان نرم افزار افکت ویدیوی Magisto را دانلود کنید. با این حال، در صورت تمایل دو گزینه برای اشتراک در این برنامه وجود دارد: ماهانه 5 دلار و سالانه 20 دلار. مزایای اصلی مجیستو توانایی ارائه فیلم‌های سینمایی طولانی، لذت بردن از دانلود و فضای ذخیره‌سازی ابری نامحدود آن است. اشتراک‌گذاری ویدیوهای ویرایش شده بسیار راحت است. نرم‌افزار با سرعت بالایی کار می‌کند و استفاده از آن آسان است.

از معایب این نرم‌افزار می‌توان به دشوار بودن دانلود آن اشاره کرد. شما کنترلی بر ویرایش ویدیوی خود نخواهید داشت و هر ویدیوی ویرایش شده باید با لوگوی Magisto همراه باشد که برای بسیاری افراد این موضوع واقعا آزاردهنده است. 

Magisto Video Editor & Maker 4+

قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای

سیستم عامل: آی او اس

دانلود:


نرم افزار Cute CUT برای آیفون

 

نرم افزار Cute CUT برای کاربران آیفون، یکی از نرم‌افزارهای افکت ویدیویی است که همه ویژگی‌هایی که به دنبال آن هستید را دارد. 

مزیت اصلی استفاده از این برنامه رابط کاربری کاربرپسند آن است. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید فایل‌های خود را به‌راحتی بکشید و سپس رها کنید. علاوه بر این، امکان اشتراک‌گذاری فایل‌ها در سایت هایی مانند یوتیوب و فیس بوک و همچنین پیدا کردن انواع مختلف فیلم سینمایی وجود دارد.

Cute CUT

قیمت: رایگان

سیستم عامل: آی او اس

دانلود:


نرم افزار افکت ویدیو VIDEOFX LIVE برای آیفون

افکت‌های بی‌درنگ و زیادی وجود دارد که VIDEOFX LIVE (برای آیفون) برای ویرایش یک ویدیو ارائه می‌کند، بنابراین شما آزادی  انتخاب بهترین افکت را خواهید داشت. جدا از آپلود در سایت های اشتراک گذاری ویدیو مانند فیسبوک و یوتیوب، امکان اشتراک‌گذاری رایگان با دوستان و اعضای خانواده شما را فراهم می‌کند. حتی یک فرد تازه کار هم می‌تواند با استفاده از این نرم افزار افکت ویدیو، ویدیوها را ویرایش و مدیریت کند. یکی از معایب این نرم‌افزار این است که در معرض باگ‌ها و ویروس‌ها قرار دارد. این نرم‌افزار به صورت رایگان در دسترس قرار دارد. 

Video FX: Movie Maker & Editor

قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای

سیستم عامل: IOS

دانلود:


نرم افزار افکت ویدیو Splice

نرم افزار افکت ویدیویی Splice برای آیفون، یکی از بهترین پلتفرم‌های ابری است که می‌توانید برای ایجاد، همکاری و اشتراک‌گذاری ویدیوها از آن استفاده کنید. این نرم‌افزار افکت‌های مختلفی دارد که از آن‌ها می‌توانید از طریق ویرایش حرفه‌ای برای بهبود فایل ویدیویی خود استفاده کنید. سرعت آن ده برابر بیشتر از سایر برنامه‌های افکت موجود است و این مزیت یکی از بزرگترین دلایلی است که بسیاری از مردم آن را به دیگر برنامه‌ها ترجیح می‌دهند. شما می‌توانید این نرم‌افزار را به صورت رایگان دانلود کنید؛ هرچند که در نسخه رایگان، ویژگی‌های محدودی نسبت به نسخه پولی آن در اختیار شما قرار می‌دهد.

Splice - Video Editor & Maker

قیمت: رایگان ، پولی

سیستم عامل:IOS

دانلود:


بهترین نرم افزارهای افکت ویدیو برای اندروید

نرم افزار افکت ویدیوی WeVideo برای اندروید

WeVideo برای اندروید یک برنامه دومنظوره است که هم کار ویرایش و هم کار ساخت ویدیو را انجام می‌دهد. نسخه رایگان آن برای دانلود در دسترس قرار دارد. نرم افزار افکت ویدیو WeVideo افکت‌های بسیار زیادی دارد و استفاده از برنامه بسیار آسان است و می‌توان از آن حتی از طریق گوشی نیز استفاده کرد. سرعت کار با آن بسیار بالا است و به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای افکت ویدیوی موجود در بازار امروز رتبه‌بندی می‌شود. با استفاده از این نرم‌افزار از ذخیره خودکار ویدیوی ویرایش شده خود علاوه بر مجموعه عظیمی از ویژگی‌های با کیفیت لذت خواهید برد.

قیمت: رایگان و پولی با قیمت 0.99  تا 49.99 دلار 


نرم‌افزار افکت ویدیوی AndroVid Video Editor

با استفاده از نرم‌افزار افکت ویدیو AndroVid Video Editor (برای اندروید) می‌توانید هر نوع افکت ویدیویی را که می‌خواهید پس از دانلود و نصب در رایانه خود اعمال کنید. برخی از این افکت‌ها عبارتند از محو شدن، حرکت آهسته و سریع، تن آینهای و خاکستری. پس از آن، فیلم‌ها را به راحتی در سایت‌های آنلاین آپلود کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید. ویرایش فیلم و ویدیو با این نرم‌افزار افکت ویدیویی به دلیل ویژگی‌ها و قابلیت‌های زیادی که ارائه می‌دهد کاملاً حرفه‌ای است. اگر از دستگاه تلفن همراه استفاده می‌کنید، ممکن است برخی از ویژگی‌های این برنامه کار نکنند.

AndroVid - Video Editor, Video Maker, Photo Editor

قیمت: رایگان

سیستم عامل: اندروید

دانلود:
 


نرم افزار Andromedia Video Editor

طرح‌بندی نرم‌افزار  افکت‌های ویدیویی Andromedia Video Editor (برای اندروید) یکی از ساده‌ترین طرح‌ها است و هنگام اعمال افکت‌ها به شما احساس راحتی می‌دهد. برای دانلود این برنامه که از انواع فرمت‌های فایل از جمله MOV ، MP4،  WAV و MP3 پشتیبانی می‌کند، برای دانلود استفاده از ویژگی‌های آن هیچ هزینهای پرداخت نمی‌کنید. بزرگ‌ترین مزیت آن ویرایش و افکت‌گذاری راحت به واسطه رابط بصری کاربرپسند آن است.

قیمت: رایگان


نرم ‌افزار افکت ویدیو VIDTRIM برای اندروید


نرم‌افزار افکت ویدیوی VIDTRIM (برای اندروید) از زبان‌های مختلفی از جمله انگلیسی، آلمانی و ایتالیایی پشتیبانی می‌کند. افکت‌های جالب آن عبارتند از vintage، negate، blur، edge detect و sharpen . این برنامه بهترین گزینه برای بهبود و افزایش جذابیت ویدیوی شما است. از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به فشرده‌سازی کامل ویدیو و به اشتراک‌گذاری آسان ویدیوی ویرایش شده اشاره کرد. این نرم‌افزار به صورت رایگان و پولی دردر دسترس قرار دارد و نسخه رایگان این برنامه ویژگی‌های محدودتری نسبت به نسخه پولی دارد.

VidTrim - Video Editor

قیمت: رایگان و پولی

سیستم عامل: اندروید

دانلود:
 


نرم‌افزار VIDEOSHOW برای اندروید

 VIDEOSHOW هم یک ویرایشگر ویدیو و هم نرم‌افزاری برای ساخت ویدیو است که با سرعتی بسیار بالا کار می‌کند. این نرم‌افزار افکت‌های مختلفی از جمله پرتره، افکت‌هایی به رنگ قهوه‌ای و افکت‌های زیبایی دارد که می‌توانید روی ویدیوی خود اعمال کنید. با استفاده از این نرم ‌افزار افکت ویدیو به راحتی می‌توانید ویدیوی ویرایش شده خود را در هر سایت آنلاین به اشتراک بگذارید یا حتی متن‌هایی را هنگام ویرایش به ویدیو اضافه کنید. این نرم‌افزار به دلیل رابط کاربرپسند خود بسیار محبوب است. با این حال از معایب آن هم می‌توان به سازگاری پایین و عدم پشتیبانی از تمامی فرمت‌ها اشاره کرد.

Video Editor & Maker VideoShow

قیمت: رایگان

سیستم عامل: اندروید

دانلود:


سخن آخر

موارد فوق 10 نرم افزار افکت ویدیوی مختلف ویرایش ویدیو برای آیفون و اندروید هستند.هر یک از این نرم‌افزارها معایب و مزایای خود را دارند و قطعا با خرید نسخه پولی آن‌ها از ویژگی و امکانات بیشتری بهره می‌برید. شما از کدام نرم‌افزار افکت ویدیوی ایده‌آل برای رفع نیازهای ساخت و ویرایش ویدیو خود استفاده می‌کنید؟ به نظر شما یک نرم‌افزار افکت ویدیویی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ خوشحال می‌شویم که جواب‌های خود را در بخش  نظرات با ما در میان بگذارید. 

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل