مشکل وصل نشدن تیک تاک | آموزش روش‌های حل مشکل + 1 راهکار تضمینی

مشکل وصل نشدن تیک تاک | آموزش روش‌های حل مشکل + 1 راهکار تضمینی

وصل نشدن تیک تاک و کاربران خسته از این مشکل

نرم افزار تیک تاک که ابتدا در چین عرضه شد و توانست طی یک بازه زمانی به محبوبیتی جهانی برسد، این روزها کاربران ایرانی را بسیار ناراحت کرده است. متاسفانه در حال حاضر هیچ کاربری با پیش شماره ایران و از داخل کشور امکان ساخت حساب کاربری در این شبکه اجتماعی پرهیجان را ندارند. همچنین کاربرانی که قبل‌ها در تیک تاک اکانت ساخته بودند، با قطع و وصل شدن پر تکرار این نرم افزار سر و کله می‌زنند. اگر شما هم با قطعی تیک تاک روی تلفن همراه خود مشکل دارید، ادامه این مطلب را به هیچ عنوان از دست ندهید؛ چون بهترین روش‌های حل مشکل وصل نشدن تیک تاک را به شما آموزش خواهیم داد. 


روش‌های حل مشکل وصل نشدن تیک تاک

به طور کلی برنامه تیک تاک به دلیل تحریم‌های بین المللی از دسترس کاربران ایرانی خارج شده است. در حال حاضر کاربران ایرانی با نرم افزارهای مختلف تحریم‌ها را دور می‌زنند و به نرم‌های گوناگون متصل می‌شوند. اما در مواردی مشکل وصل نشدن تیک تاک مربوط به تحریم‌های بین المللی نیست، بلکه سرورهای این شبکه اجتماعی یا روشی که کاربری با آن تحریم را دور می‌زند، دچار مشکل شده است. 

در ادامه روش‌های حلی را قرار داده‌ایم تا بتوانید از به سادگی از سد این مشکل عبور کنید. همچنین کاربرانی که از دستگاه‌های اندرویدی استفاده می‌کنند، در انتهای مطلب با روشی آشنا خواهند شد که به صورت 100 درصدی مشکل وصل نشدن تیک تاک را از بین می‌برد. 

استفاده از سایت تیک تاک

اگر نرم افزار تیک تاک روی تلفن هوشمند اندرویدی یا آیفون شما مرتب قطع می‌شود، می‌توانید از نسخه وب اپلیکیشن یا همان سایت این برنامه استفاده کنید. خوشبختانه این روش برای کاربران اندرویدی و آی او اس  ( ios ) هیچ محدودیتی ندارد. اما چنین روش ممکن است که به طور کلی سخت باشد و کاربر نتواند به راحتی به امکانات مورد نظرش برسد. به عنوان مثال شما باید همیشه روی مرورگر تلفن همراه خود تیک تاک را باز کنید. همچنین برای انجام این روش باز هم به فیلترشکن نیاز است و شاید کاربر مجبور به انجام ترفندهای دیگر نیز شود. 

پاک کردن حافظه کش

اگر نرم افزار تیک تاک روی تلفن همراه گاهی مواقع با اختلال موجه می‌شود و ارور Internet Connection را می‌بینید، توصیه می‌کنیم که حتما حافظه کش را پاک کنید. اول از همه توجه داشته باشید که این روش فقط برای کاربران اندرویدی بوده و آیفون دارها امکان دسترسی به حافظه کش اپلیکیشن‌ها را ندارد. 

به هر حال اگر کاربر اندرویدی هستید، ابتدا اتصال دستگاه را به اینترنت قطع کنید و مطمئن شوید فیلتر شکن خاموش است. سپس به منوی تنظیمات یا Setting رفته و در منوی نرم افزارها دنبال تیک تاک بگردید. زمانی که نرم افزار را پیدا کردید، گزینه Clear Data & Cache را بزنید تا حافظه کش پاک شود.  حال  مشکل وصل نشدن تیک تاک حل شده و می‌توانید دوباره اینترنت و فیلتر شکن را وصل کنید و از دیدن کلیپ‌های تیک تاکی لذت ببرید. 

خرید خط یا شماره مجازی خارج از ایران 

یکی از راه‌هایی که شما را مسدود شدن اکانت یا قطعی اپلیکیشن در امان نگاه می‌دارد، خرید خط خارجی یا شماره مجازی کشورهای دیگر است. همچنین این روش برای کسانی که می‌خواهند اکان تیک تاک بسازند، تنها راه حل در حال حاضر محسوب می‌شود. 

بدیهی است که خرید شماره مجازی یا خط در خارج از کشور کار ساده‌ای نیست. ناگفته نماند که تعداد بسیار زیادی از کاربران نسبت به پرداخت هزینه بابت چنین روش‌هایی تمایل نماند. همچنین وجود شماره‌های مجازی ناپایدار و تقلبی نیز چالش‌های این روش بیشتر از قبل می‌کند.

آپدیت کردن نرم افزار تیک تاک

توصیه می‌کنیم که برای حل مشکل وصل نشدن تیک تاک همیشه نرم افزار این شبکه اجتماعی را بروز نگاه دارید. برای آپدیت نرم افزار همیشه از استورهای رسمی استفاده کنید تا آخرین ورژن رسمی منتشر شده روی دستگاه نصب شود. همچنین قبل از بروزرسانی نرم افزار را کاملا از قسمت مولتی تسکینگ و مدیریت برنامه‌ها ببندید و در هنگام شروع مجدد به فیلتر شکن متصل باشید. 

نصب مجدد نرم افزار

اگر با هیچ یک روش‌هایی که گفته شد به نتیجه نرسیدید، احتمالا نرم افزار روی دستگاه دچار مشکل شده است. به همین دلیل اپلیکیشن تیک تاک را کاملا پاک کرده و مجدد روی دستگاه نصب نمایید. با انجام این کار مرحله بروزرسانی نیز ناخودآگاه انجام می‌شود. 

ریستارت دستگاه

خاموش و روشن کردن دستگاه در دنیای الکترونیک همیشه جواب خوبی به کاربران داده است. به همین دلیل اگر با مشکل وصل نشدن تیک تاک سر و کله می‌زنید، این روش حل مشکلات کامپیوتری را از خاطر نبرید و دستگاه را ریستارت کنید. 

ورود با حالت پرواز 

همانطور که گفته شد، اپلیکیشن تیک تاک به کاربران ایرانی هیچ گونه خدماتی ارائه نمی‌دهد. به همین دلیل اگر به هر طریق متوجه شود که کاربر از ایران به سرورها درخواست ارسال می‌کند، جلوی دسترسی حساب کاربری را می‌گیرد. به همین دلیل باید گوشی را در حالت پرواز قرار دهید تا اپلیکیشن نتواند موقعیت شما را تشخیص دهد و بتوانید با فیلترشکن وارد شوید. 

آموزش یک روش 100% تضمینی برای کاربران اندرویدی

در این قسمت قصد داریم یک روش 100 درصد تضمینی را به کاربران اندرویدی معرفی کنیم. با استفاده از اپلیکیشن مود شده اندروید تیک تاک دیگر به هیچ عنوان مشکل قطعی‌های آزار دهنده را نخواهید داشت. همچنین با استفاده از این نرم افزار مود شده کافیست فقط به فیلترشکن متصل شوید و از ویدیوهای مختلف تیک تاکی لذت ببرید. ناگفته نماند که نرم افزار تیک تاک مود شده کاملا مشابه نسخه رسمی بوده و تمامی امکانات را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. 

با نرم افزار مود شده از تیک تاک پایدار لذت ببرید

روش‌هایی که در بالا گفته شد، روی تمامی دستگاه‌ها جواب نمی‌دهند ممکن است باز هم مشکل وصل نشدن تیک تاک را داشته باشید. به همین دلیل باید تمامی روش‌ها را امتحان نمایید تا در انتها بتوانید به نتیجه برسید. همچنین اگر کاربر اندروید هستید، یک بار برای همیشه اپلیکیشن مود شده تیک تاک را نصب کنید و از شر این مشکل در امان بمانید. برای اینکار کافی است جستجو کنید: "دانلود نسخه مود شده تیک تاک" و از وب سایت های ایرانی که این نسخه را ارئه میدهند دانلود کنید و یا در همین مطلب میتوانید دیدگاه بگذارید و درخواست لینک دانلود کنید.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل