تکنولوژی اپلیکیشن آی او اس

ساخت اپل آیدی رایگان!

ساخت اپل آیدی رایگان!

آموزش ساخت Apple id به صورت رایگان : برای ساخت اپل آیدی شما باید برنامه آیتونز را نصب کنید سپس وارد قسمت Appstore شوید و بر روی برنامه ای رایگان کلیک کنید و get را انتخاب کنید در این قسمت گزینه Create apple id را انتخاب کنید.

بر روی Continue کلیک کنید. سپس تیک گزینه I have read and agree to these terms and conditions را بزنید و به مرحله ی بعد بروید. در این قسمت اطلاعات خود را وارد کنید و نکته مهم این است که برای رمز شما باید رمز ترکیبی از حرف و عدد را وارد کنید و حرف اول را به صورت بزرگ وارد کنید مانند: Apple2015 قبل از این که یه صفحه بعد بروید باید ip کامپیوتر خود را عوض کنید و حتما حتما باید ip آمریکا باشد. پس از تغییر ip به مرحله بعد بروید. در قسمت Payment type گزینه None را انتخاب کنید. مهمترین مرحله پر کردن قسمت Biling Address است

مهمترین مرحله پر کردن قسمت Biling Address است در قسمت Title جنسیت را انتخاب کنید. در قسمت First name و Last name اسم و فامیل خود را وارد کنید. در قسمت Street نام خیابان را بنویسید کادر بعد را خالی بگذارید. در قسمت City نام شهر را وارد کنید در قسمت State یکی از ایالت ها را به دلخواه انتخاب کنید. در قسمت Zip عددی 5 رقمی به دلخواه وارد کنید. در قسمت Area عددی 3 رقمی به دلخواه وارد کنیو و در قسمت Phone نیز عددی 7 رقمی مطابق عکس زیر وارد کنید. سپس به آدرس ایمیل خود رفته و آن را فعال کنید.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل  

 

2 نظر ثبت شده