چگونه به ویندوز ۱۰ به صورت رایگان بروز رسانی کنیم

چگونه به ویندوز ۱۰ به صورت رایگان بروز رسانی کنیم

یکی از روش هایی که مایکروسافت برای استفاده از ویندوز 10 را برای کاربران فراهم کرده بروزرسانی ویندوز 7 و 8 به ویندوز 10 می باشد . بدین صورت که با دستورالعمل هایی که به شما می دهیم ، به راحتی می توانید بدون دانلود نسخه ISO ، ویندوز خود را مستفیما به ویندوز 10 بروز رسانی کنید.

حالا چگونه به ویندوز ۱۰ به صورت رایگان مهاجرت کنیم:

به این نکته توجه کنید که شما زمانی ویندوز ۱۰ را می گیرید که از ویندوز ۷ یا ۸ سرویس پک ۱ استفاده کنید.

پس برای اینکه بدانید چه نسخه ای استفاده می کنید به قسمت Run بروید و دستور Winver را درون این پنجره وارد کنید تا صفحه ای مانند شکل زیر ظاهر شود اگر درون این پنجره برای شما نوشته بود نسخه Ultimate یعنی شما می توانید به ویندوز ۱۰  به صورت رایگان مهاجرت کنید.

اگر ویندوز شما سروسی پک ۱ نبود می توانید به این صفحه مراجعه کرده و فایل مربوط را بصورت دستی دانلود نموده و فقط مطمئن شوید که ، اگر ویندوز شما ۶۴ بیت است باید فایل KB976932-X64 را دانلود کنید و اگر ۳۲ بود فایلKB976932-X86 را دانلود نموده . نصب کنید تا به شما اجازه نصب ویندوز ۱۰ را بدهد ( بر روی این لینک کلیک کنید )

بعد از آنکه اطمینان دارید که ویندوز شما کاملا آپدیت بوده و ویندوز آپدیت فعال است ، آیکون کوچک ویندوز در زمان کوتاهی بر روی تسکبار شما نشسته و پیغام مورد نظر را برای شما فعال می کند ولی اگر این آیکون را ندیدید بدانید که پی سی شما برای ویندوز ۱۰ آماده نیست و یا ممکن است شما آخرین بروزرسانی ها را انجام نداده اید.

ولی اگر نمی خواهید تمام آپدیت ها را انجام بدهید تا آیکون ویندوز نمایان شود می توانید از این لینک اقدام به دانلود آپدیت مورد نظر کنید

بعد از اینکه فایل مورد نظر را نصب کردید بر روی آیکون کوچک ویندوز که در سمت راست تسکبار قرار داردکلیک کرده و  بر روی Reserve your free upgrade کلیک کنید سپس ایمیل خود را وارد نموده و منتظر بمانید تا تاییدیه به ایمیل شما داده شود و بعد از آنکه ویندوز کاملا برای آپدیت آماده بود بر روی Send Information کلیک کیند  و تمام

اگر ویندوز ۱۰ برای شما آماده باشد ، پیغامی دریافت خواهید کرد. و بهتر است که از فایل های سیستمی خود بکاپ بگیرید تا مطمئن شوید ویندوز ۱۰ صحیحی و سالم بر روی دستگاه شما می نشیند.

و از همه مهمتر این است که قبل از آپدیت مطمئن شوید که حداقل فضای مورد نیاز برای نصب ویندوز را دارید که برای ویندوز ۱۰ ۳۲ بیت حداق ۱۶ گیگابایت و برای ویندوز ۱۰ ۶۴ بیت ۲۰ گیگابایت فضا نیاز می باشد

و سپس در زمان شروع دانلود پیغامی برای شما ظاهر می شود کافی است که Accept را زده و به دانلود ویندوز ۱۰ ادامه دهد

اطلاعاتی که می تواند به شما کمک کند :

  • هیچ فایلی پاک نخواهد شد
  • شما نیازی به وارد کردن رمز خود برای نصب ویندوز ۱۰ نخواهید بود
  • از آپدیت بودن سیستم عامل و سخت افزارها اطمینان داشته باشید
  • Windows Device Manager را باز کنید و مطمئن شوید که تمام سخت افزارها به درستی کار می کنند
  • شما نیاز به یک اکانت مایکروسافت خواهید داشت تا بتوانید از حداکثر امکانات استفاده کنید.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل