آموزش نصب ios11 برروی دستگاه های آیفون ، آیپد و آیپاد

آموزش نصب ios11 برروی دستگاه های آیفون ، آیپد و آیپاد

امروز 19 سپتامبر است.با پیشگام آی تی همراه شوید تا نحوه نصب و تلفن های قابل ارتقاء به ios11 را بررسی کنیم.

لیست تلفن های همراه قابل ارتقاء به ios11:


قطعا دستگاه های قدیمی تر اپل به این آپدیت دسترسی ندارند، به دلیل اینکه این آپدیت برای تلفن ها و دستگاه های هوشمند با قدرت سخت افزاری بالا طراحی شده است، و دستگاه های قدیمی که از قدرت سخت افزاری پایینی برخردار هستند نمیتوانند به این آپدیت دسترسی داشته باشند.

این آپدیت ویژگی های زیادی دارد که میتوانیم به یکی از ویژگی های جدید آن یعنی Apple Pay Cash اشاره کنیم که برای انتقال سریع پول طراحی شده است که فعلا فقط در ایالات متحده قابل استفاده است.

قبل از اینکه به آموزش نصب این آپدیت بپردازیم نگاهی به ساعت انتشار آن در شهرهای مهم جهان بکنیم:

هشدار:قبل از اینکه تلفن همراه خودرا آپدیت کنید، حتما یک نسخه پشتیبان از تمام اطلاعات تلفن همراه خود بگیرید تا هیچ مسئله اطلاعات شما از جمله عکس و شماره هارا به خطر نیندازد.

از طریق مسیر: Settings > iCloud > Storage & Backup و در نهایت Back Up Now را فشار دهید تا بکاپ یا نسخه پشتیبان شما گرفته شود.


1.منتظر نسخه OTA بروزرسانی بمانید


ساده ترین روش آپدیت که اکثر کاربران جهان از آن استفاده میکنند نسخه OTA هست.وقتی که این آپدیت منتشر بشه روی نوار ابزار بالای صفحه خودتون به صورت پاپ آپ میتونید این آپدیت را مشاده کنید.

برروی اون کلیک کنید(پاپ آپ بالای صفحه تلفن خود)و به جزئیات برید، که میتوانید همین کار رو از طریق رفتن به Settings > General هم انجام بدید.

وقتی به software update رفتید، شما باید یک دکمه دانلود و نصب ios 11 را مشاهده کنید و برروی آن کلیک کنید.

دیگه نیازی نیست کاری کنید، فقط منتظر باشید تا آپدیت ios11 برای شما دانلود شود.


2. نصب از طریق iTunes

این راه هم برای آپدیت آسان است.برای این کار در ابتدا تلفن خود را به کامپیوتر وصل کنید و منتظر بمانید نرم افزار دستگاه شمارو بررسی و پیدا کند. و همونطور که در تصویر زیر مبینید روی "Check for update" کلیک کنید.


توجه داشته باشید که در ساعت اولیه معمولان سرور های اپل بسیار مشغول هستند و سرعت دانلود شما بسیار کند میشود برای همین توصیه میکنیم حداقل 2 روز بعد از انتشار اقدام به دانلود و نصب نمایید.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ

ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل