آموزش کامپیوتر و موبایل آموزش IOS

برنامه های پرکاربرد ایفون را کجا مشاهده کنیم؟ | آموزش فعال سازی Screen Time در آیفون

برنامه های پرکاربرد ایفون را کجا مشاهده کنیم؟ | آموزش فعال سازی Screen Time در آیفون

اگر شما تا به حال کنجکاو بوده‌اید که کدام یک از برنامه‌ها در آیفون خود استفاده می کنید، راهی برای پیگیری وجود دارد، اما باید ابتدا ویژگی زمان Screen Time آیفون را فعال کنید. در این مطلب قصد داریم این موضوع را به شما آموزش دهیم.

 

ابتدا Screen Time را فعال کنید

قبل از اینکه بفهمید برنامه های پرکاربرد ایفون را کجا مشاهده کنیم، باید ویژگی رایگان تعبیه شده در iOS و iPadOS را به نام Screen Time فعال کنید. Screen Time به شما کمک می‌کند پی‌گیری کنید که چطور از آیفون خود استفاده می‌کنید. همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا اگر دوست دارید در استفاده از برنامه خود محدودیت‌هایی قرار دهید، هر چند که این کار اختیاری است.

برای فعال کردن اسکرین تایم، برنامه تنظیمات را باز کنید، و سپس روی "Screen Time" کلیک بزنید.

در مرحله بعد ، بر روی "Turn on Screen Time" ضربه بزنید و گزینه "This is My Iphone" یا "This is My Child's Iphone" را انتخاب کنید ، بسته به اینکه کدام گزینه برای شما مناسب باشد.

بعد از آن، شما یک صفحه نمایش زمان صفحه را بدون هیچ داده‌ای خواهید دید - اما بیایید این مشکل را به سرعت برطرف کنیم!


در مرحله بعد ، از آیفون خود استفاده کنید و سپس دوباره Screen Time را بررسی کنید.

مشکل با استفاده از Screen Time این است که باید ابتدا فعال شود تا شروع به جمع آوری اطلاعات کند که شما از چه اپلیکیشنی بیشترین استفاده را میکنید. اگر شما فقط آن را فعال کنید، لیست برنامه ای که بیشترین استفاده را برای دیدن آن دارید ، نخواهید داشت.

بنابراین ، اکنون که Screen Time فعال شده است، از آیفون خود مانند معمول استفاده کنید. بعد از مدتی می‌توانید Screen Time خود را چک کنید و برخی آمار را ببینید.

در صفحه خلاصه Screen Time نموداری مشاهده می کنید که میانگین فعالیت روزانه شما را نشان می دهد. در زیر آن نمودار ، روی "مشاهده همه فعالیت ها - See All Activity" کلیک بزنید.

سپس، انتخاب کنید که آیا می‌خواهید برنامه‌های مورد استفاده خود را در طول یک روز، هفته، ماه یا سال در بالای صفحه ببینید. (اگر مدت زمان بیشتری Screen Time را فعال نگه دارید گزینه های بیشتری ظاهر می شود.)

سپس به قسمت "Most Used" بروید، فهرستی از برنامه ها را می بینید که بر اساس آنها بیشترین استفاده را در مدت زمان انتخاب شده مرتب کرده اید، با برنامه‌های مورد استفاده که بیش‌ترین استفاده را کرده اید در لیست خواهید دید.

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل