آموزش کامپیوتر و موبایل آموزش IOS

چگونه یک دسته PS5 را به آیفون یا آیپد وصل کنیم؟ | اتصال دسته PS5 به آیفون یا آیپد

چگونه یک دسته PS5 را به آیفون یا آیپد وصل کنیم؟ | اتصال دسته PS5 به آیفون یا آیپد

دسته بازی DualSense پلی استیشن 5، می تواند به سادگی به آیفون یا آیپد شما وصل شود و با بسیاری از بازی های مشهور نیز سازگار است. در این مقاله به شما آموزش می دهیم برای اتصال دسته PS5 به آیفون یا آیپد چه کار کنید.

 

شرایط لازم اتصال دسته PS5 به آیفون یا آیپد

برای استفاده از DualSense با آیفون یا آیپد خود، باید سیستم عامل دستگاه خود را به IOS14.5 یا iPasOS14.5 یا نسخه های جدیدتر به روزرسانی کنید. این یعنی آیفون یا آیپد شما باید بتواند از این سیستم های عامل پشتیبانی کند.

اگر شما شرایط لازم قیدشده در بالا را دارید، برای اتصال دسته PS5 به آیفون یا آیپد دسته ی DualSense خود را با فشار دادن لوگوی پلی استیشن و دکمه ی Create وارد حالت اتصال کنید.

دکمه ی Create درست بالای دکمه ی D-Pad در سمت چپ دسته وجود دارد، و لوگوی پلی استیشن در بین دو بازوی غلتان دسته وجود دارد.

 

زمانی که دسته بازی وارد حالت اتصال می شود، لامپ های LED اطراف تاچ پد آبی رنگ می شوند و دو بار و به سرعت چشمک می زنند، سپس خاموش شده و پس از مدتی کوتاه مجددا دو بار چشمک می زنند.

زمانی که دسته ی شما در حالت اتصال قرار گرفت، وارد بخش تنظیمات در آیفون یا آیپد خود شده و گزینه ی Bluetooth را انتخاب کنید.

زیر قسمت Other Devices شما نام جدید با عنوان DualSense Wireless Controller مشاهده خواهید نمود. بر روی آن کلیک کنید.

اکنون دسته ی DualSense شما به آیپد یا آیفون شما متصل خواهدشد. پس از اتصال چراغ های LED دسته شما تغییر رنگ خواهند داد. این دفعه، شما رنگ نارنجی را در اطراف تاچ پد و یک LED سفیدرنگ در بالای لوگوی پلی استیشن مشاهده خواهید نمود.

چگونه بازی های آیفون یا آیپد که با دسته ی PS5 کار می کنند را پیدا کنیم؟

تعداد زیادی بازی جذاب و سرگرم کننده برای آیپد یا آیفون که از دسته پشتیبانی می کنند وجود دارد، برای مشاهده لیستی کامل از این بازی ها به این آدرس مراجعه کنید. 

https://controller.wtf/mfi-games

اگر شما در Apple Arcade سابسکرایب کرده اید، بازی های زیادی را خواهید یافت که از دسته DualSense پشتیبانی می کنند. کافی است به سادگی وارد صفحه ی App store آن بازی شده و با سمت پایین صفحه را اسکرول کنید.

قسمت Supports را که پایین Privacy Policy قرار دارد بررسی کنید. شما لیستی از دسته های بازی را در این قسمت مشاهده خواهید نمود.

اکنون شما دسته DualSense را به آیفون یا آیپد خود متصل نموده اید، لحظات خوشی را برای شما آرزومندم!

تو پیشگامیت، میتونی سوالات رو بپرسی و هم میتونی مطلب منتشر کنی.

پیشگام پلاس   پرسش و پاسخ



ثبت یک نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی مشخص شده اند *

  ورود / ثبت نام با حساب گوگل